نوع باکس پوچ

باکس پوچ شفاف

باکس پوچ شفاف

باکس پوچ شفاف

بسته بندی عالی ترکیبی از سبک و کاربرد است.  در باکس پوچ شفاف کناره ها توسط گیره های اضافی تقویت می شوند، در حالی که در قسمت پایین باکس پوچ شفاف یک بلوک شفاف است که کل ساختار را بسیار پایدار و محکم می کند. مهر و موم حرارتی بالای کیسه به محافظت از محتویات آن در برابر عواملی مانند گرما یا رطوبت کمک می کند و حفظ تازگی محصول شما را تضمین می کند. در نهایت، در باکس پوچ شفاف کل بسته بندی شفاف است و باعث می شود محتویات به راحتی توسط مشتری شناسایی و بررسی شوند.

باکس پوچ شفاف یک کیسه انعطاف پذیر است که از هر دو طرف شفاف است. می توان محصول بسته بندی شده در داخل را به وضوح مشاهده کرد ودر قفسه ها بسیار شکیل و زیبا به نظر می رسد. باکس پوچ شفاف با گزینه های آسان بازشو و زیپ دارعرضه می شود.

باکس پوچ شفاف با مهر و موم حرارتی، کاست های کناری و کف تخت در بازار موجود است. باکس پوچ شفاف در اندازه و سایز های مختلف عر ضه می شود. مواد در داخل باکس پوچ شفاف به راحتی نگهداری می شود، مهر و موم حرارتی به تازه نگه داشتن محصولات برای مدت طولانی تری کمک می کند. قسمت پایین باکس پوچ شفاف مستطیل شکل است. حالت ایستاده نمایش آن را در قفسه آسان تر می کند. باکس پوچ شفاف از محصولات شما در برابر موارد مختلف محافظت می کند. اکسیژن که بر روی هوا و اکسیداسیون تأثیر می گذارد. گرما و رطوبت که باعث تسریع در فساد محصول می شود. بوی خارجی نیز به راحتی منجر به تغییر طعم و عطر طبیعی محصولات می شود.

برای نگهداری محصولاتی مانند چای،قهوه، ادویه ها، غذای خشک، آجیل، شیرینی،… و خیلی مواد دیگر.  برچسب یا برچسب رنگی برای باکس پوچ شفاف را می توان برای برندسازی شخصی اعمال کرد. کاربرد باکس پوچ شفاف برای بسته بندی محصولات FMCG مانند ادویه جات ترشی جات، حبوبات، ارزن، برنج، میوه های خشک، غذاهای حیوانات خانگی، ماسک های آرایشی و غیره است.

کیسه های ایستاده شفاف ما از مواد با کیفیت بالا ساخته شده اند که استحکام آنها را افزایش می دهد و طراوت محصولات شما را برای مدت طولانی حفظ می کند. باکس پوچ شفاف از هر دو طرف شفاف است، بنابراین ما محصولات را واضح می بینیم. محصول را می توان از بالا پر کرد و با استفاده از آب بند دستی یا باند سیلر آن را آب بندی کرد. باکس پوچ شفاف بسته بندی ایمن را تضمین می کنند و اقلام را برای مدت طولانی در شرایط اولیه خود نگه می دارند، که باعث می شود در صنایع غذایی و شیمیایی تقاضای زیادی داشته باشند.

نوشته های مشابه