نوع باکس پوچ

باکس پوچ مات

باکس پوچ مات

باکس پوچ مات

باکس پوچ مات هنگامی که پر می شود فرم مربعی به خود می گیرد. کف صاف و در اطراف دارای دوخت است. باکس پوچ مات روی کف تخت خود بصورت ایستاده قرار می گیرد. لبه های کناری باکس پوچ مات اجازه می‌دهند تا با دستگاههای پرکننده‌ در نظر گرفته شده برای مدل‌های کیسه‌ای تخت و ایستاده استفاده شود. ماهیت محصولات تعیین می کند که آیا شما به باکس پوچ شفاف یا باکس پوچ مات نیاز دارید. اگر می خواهید تصمیم بگیرید که باکس پوچ مات یا شفاف است که تجارت شما را بهبود می بخشد و رضایت مشتری را افزایش می دهد، ممکن است نکات زیر را در نظر بگیرید.

بسته بندی شفاف برای محصولات

پاکت های بسته بندی شفاف یک مزیت برای تجارت الکترونیکی است که با بسته بندی دارو، نوشت افزار و خرده فروشی یا بسته بندی مراقبت های بهداشتی سروکار دارد. از دیدگاه فروشنده، بسته بندی شفاف می تواند مفید باشد زیرا به آنها کمک می کند چندین بسته را شناسایی کرده و آنها را برای مشتری مناسب ارسال کنند. با پاکت های شفاف، نیازی به باز کردن یا اسکن دستی هر کیسه برای بررسی اینکه محصول چیست، ندارید و از این رو سردرگمی در مورد ارسال محموله اشتباه برای خریدار برطرف می شود.

باکس پوچ مات برای محصولات

اگر اقلام ارزشمندی برای ارسال دارید، باکس پوچ مات می توند بهترین انتخاب شما باشد. چه برای استفاده شخصی یا تجاری باشد، کیسه ها یا پاکت های مات انتخاب مطمئنی هستند. با استفاده از باکس پوچ مات، محتویاتی که قرار است ارسال شوند، ایمن می مانند. ما در نگارین پک باکس پوچ مات و شفاف را در انواع، سبک ها و ضخامت های زیاد ارائه می دهیم. در باکس پوچ مات، ظاهری مجلل برای محصول خود ایجاد کنید.

باکس پوچ مات کارایی بالا و نمایشگری زیبا برای بسته‌بندی مواد غذایی ارائه می‌دهند. روکش مات ظاهری جدید برای محصولاتی مانند ادویه جات ترشی جات، نمک، آجیل و آب نبات ارائه می دهد. درزهای بادوام، زیپ هواگیر و محافظت بالا، باکس پوچ مات را به انتخابی مطمئن برای محافظت از محصولات غذایی در محیط های خرده فروشی تبدیل کرده است.