نوع باکس پوچ

باکس پوچ کرافت

باکس پوچ کرافت

باکس پوچ کرافت

یکی از شیک ترین و زیباترین باکس ها در صنعت بسته بندی باکس پوچ کرافت می باشد از باکس پوچ کرافت به دلیل گنجایش و ظرفیتی که دارد بیشتر برای بسته بندی انواع محصولاتی چون خشکبار، قهوه، آجیل و دیگر محصولات خشک مورد استفاده قرار می گیرد. باکس پوچ کرافت در طرح ها و ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شود و نسبت به ابعاد و اندازه هایی که این محصول دارد در بسته بندی مواد مختلف  مانند: انواع پودرها، سموم، بذر انواع گیاهان، ادویه ها و غیره….. نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

باکس پوچ کرافت از نظر شرکت ها و تولیدکنندگانی که از این محصول برای بسته بندی محصولات خود استفاده می کنند، جذابیت خاصی دارد و وجود کاغذ کرافت در ساختار این باکس به جذابیت این محصول می افزاید و بیشتر مورد توجه خریداران خود قرار می دهد، در تولید باکس پوچ کرافت از جنس سه لایه پلی استر و پلی اتیلن و کرافت و متالیزاستفاده می شود. باکس پوچ کرافت  علاوه بر ظاهری زیبا و جذاب محصول مناسبی برای بسته بندی انواع مواد غذایی می باشد که ما تمایل به نگهداری آن ها تا زمان مناسبی به صورت تازه داریم، می باشد. این باکس ها به دلیل مقاومت خوبی که در برابر ورود دما، گرد و خاک، هوا، نور و رطوبت و دیگر عوامل بیرونی دارند محتویات داخل باکس را می توان تا مدت ها به صورت تازه نگه داری کرد.

از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد باکس پوچ کرافت که موجب شده است امروزه برای تولیدکنندگان شرکت ها و صاحبان مشاغل گوناگون جذاب و کاربردی باشد این است که به دلیل ساختار ای که دارد این باکس ها حالت ایستایی دارند و به راحتی بر روی سطوح قرار می گیرد و همین ویژگی باعث می‌شود که این باکس ها در قفسه های فروشگاه ها و مغازه ها جلب توجه کنند و مورد توجه مشتریان قرار گیرد و همین دلایل فرصت خوبی را در اختیار صاحبان برند و شرکت ها قرار می دهد که تبلیغات شان را به راحتی بر روی این باکس ها مورد توجه قرار گیرد، و نظر و توجه مخاطبان را جلب کند.

این باکس ها با توجه به انواع سلیقه ها طراحی و تولید شده اند. باکس پوچ کرافت به دلیل ساختار آن ها قابلیت این را دارند که به راحتی در هر چهار طرف آن  چاپ تبلیغات صورت گیرد و به راحتی پیش روی مشتریان قرار گیرد. بعضی از ویژگی هایی که موجب شد تا باکس پوچ کرافت امروزه بهترین نوع باکس برای بسته بندی محصولات باشد آسان بازشو بودن این نوع باکس است و همچنین به دلیل کفه صافی که دارد هنگام پر کردن این محصول مشکلی پیش نمی آید و این کار را به راحتی و بدون دردسر  می توان انجام داد

نوشته های مشابه