متریال پاکت

پاکت پلی اتیلن پلی استر

پاکت پلی اتیلن پلی استر

پاکت پلی اتیلن پلی استر

پاکت پلی اتیلن پلی استر ایده آل برای قهوه، آجیل، شکر، تنقلات، چای، جواهرات، صنایع دستی، طراحی لباس، لوازم الکترونیکی و لوازم جانبی و غیره است. با قابلیت بسته شدن محکم این پاکت پلی اتیلن پلی استر، می توان عمر هر محصولی را افزایش داد. پاکت پلی اتیلن پلی استر از محتویات در برابر آسیب اشعه ماوراء بنفش، بخار آب، آلودگی ها و غیره محافظت می کند. برای مدت زمان ذخیره سازی طولانی، می توانید از قفل زیپ آن استفاده کنید که بریدگی های پارگی امکان دسترسی را حتی پس از آب بندی حرارتی فراهم می کنند.

همچنین مواد پاکت یک گزینه سبک وزن و در عین حال بادوام و انعطاف پذیر برای بسته بندی فراهم می کند. پاکت پلی اتیلن پلی استر را می توان به راحتی با اعمال فشار به هر دو طرف دستگیره در حالت بسته قرار داد. راز کیسه های قابل آب بندی ما این است که قسمت بالایی آن را فشار دهید. هم جدا کنید، که این امکان را فراهم می کند تا بارها و بارها از این پاکت های مفید استفاده کنید.

تولید پاکت پلی اتیلن پلی استر

پاکت پلی اتیلن پلی استر ما به راحتی باز می شود و کاربر پسند است زیرا ما در تولید این پاکت به رویه دوستدار محیط زیست خود افتخار می کنیم. این در طیف وسیعی از گزینه های بسته بندی سازگار با محیط زیست منعکس شده است. پاکت پلی اتیلن پلی استر ما ، بلکه پس از دور انداختن نیز قابل بازیافت است. ما همچنین طیف وسیعی از پاکت های زیست تخریب پذیر را داریم که دارای افزودنی‌هایی هستند که آنها را تجزیه پذیر می ‌کند.

پس از دفع، ظرف چند ماه تجزیه می ‌شوند. این پاکت پلی اتیلن پلی استر برای اقلام حجیم تر نیز مناسب است. با کیفیت بالا ساخته شده است و بسیار قوی تر بوده و راه‌حل مناسبی برای ذخیره سازی اقلام حجیم تر و سنگین‌تر است.

با پاکت پلی اتیلن پلی استر می توانید از لوازم الکترونیکی و لوازم بهداشتی گرفته تا غذاها و داروها را در بسته بندی کنید. پاکت راه حلی عالی برای نگهداری ایمن اقلام حجیم ارائه می دهد. همچنین این پاکت پلی اتیلن پلی استر شفاف و ایمن ما برای بسته بندی هدیه و بسته بندی محصول عالی است.

از شیرینی پزی گرفته تا لوازم بهداشتی گرفته تا لوازم آرایشی، پاکت پلی اتیلن پلی استر ما را می‌توان برای نمایش طیف وسیعی از محصولات استفاده کرد و می‌توان آن‌ها را در اندازه‌های سفارشی تولید کرد. برای قیمت امروز با ما تماس بگیرید.

نوشته های مشابه