پک شفاف

پک ایستاده شفاف

پک ایستاده شفاف

پک ایستاده شفاف

این روزها پک ایستاده شفاف تبدیل به یک بسته بندی ایده آل برای انواع مشاغل گسترده و کوچک شده است. پاکت های ایستاده بسته بندی دارای انواع مختلفی می باشد که پک ایستاده شفاف یکی از آن بسته بندی ها است. پک ایستاده شفاف دارای مدل های متنوع است که در سایز ها و ابعاد مختلفی در بازار موجود می باشد و به یکی از پرطرفدارترین نوع بسته بندی ها در سطح دنیا تبدیل شده است. از ویژگی های پک ایستاده شفاف می توان به مناسب بودن این محصول برای بسته بندی انواع مواد غذایی اشاره کرد که به طور مثال برای بسته بندی محصولاتی چون قهوه، دمنوش ها، شیرینی ها، انواع شکلات، و سایر مواد غذایی می باشد.

پک ایستاده شفاف با قابلیت آسان بازشو و زیپ کیپ بودن آن، استفاده از این محصول را برای تولیدکنندگان و همچنین مصرف کنندگان آسان کرده است. از همین رو به دلیل ویژگی ایستایی که دارد به راحتی بر روی انواع سطوح قرار می‌گیرد و قرار گرفتن آن به حالت ایستاده بر روی قفسه های فروشگاه ها باعث می شود نگاه هر بیننده ای را جلب کند و امکان نمایش برند و تولیدی که این محصول را تولید کرده است را فراهم می کند. پک ایستاده شفاف امکان نمایش محتویات داخل بسته بندی را به خریداران می دهد تا آنها را متوجه این موضوع کند که محصولی تازه و باکیفیت و با بسته بندی زیبا و شکیل را تهیه می‌کنند، و همه این ویژگی‌ها برای کارخانجات و شرکت هایی که محصولات خود را با این نوع بسته بندی ارائه می‌دهند یک فرصت است تا در بازار حرف اول را بزنند و نام محصول و برند شان بر سر زبان‌ها بیفتد.

پک ایستاده شفاف به دلیل نوع بسته بندی که دارد امکان ورود هوا، رطوبت، نور، گرد و خاک و عواملی از این قبیل را غیر ممکن می کند و محتویات داخل بسته بندی تا مدت زمان قابل توجهی تازه می‌ماند و محصولات در این نوع بسته بندی ها ماندگاری بالایی دارند. قیمت پک ایستاده شفاف نسبت به همه کارایی و کاربرد هایی که دارد کاملاً مناسب است و برای انواع بسته بندی مناسب و گزینه ایده آلی می باشد. گروه صنعتی ما امکان سفارش سازی ابعاد بر اساس نیاز مشتری و همچنین خدمات چاپ با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مدرن و قابلیت تولید بر اساس سفارش و سلیقه مشتری را دارد و همه تلاش خود را در راستای جلب نظر مشتری می کند و با ارائه محصولات با کیفیت و مرغوب در خدمت خریداران و مشتریان خود می باشد.