پاکت بسته بندی

تولید پاکت بسته بندی

تولید پاکت بسته بندی

تولید پاکت بسته بندی

در شرکت ما تولید پاکت بسته بندی ایستاده سفارشی کیسه های ایستاده به صورت عمده انجام می شود و ما یک تولید کننده پیشرو تولید پاکت بسته بندی هستیم که راه حل های بسته بندی پاکت ایستاده را با نمونه های رایگان برای بسیاری از صنایع از جمله مواد غذایی، قهوه، محصولات خشک، آب نبات، چای، پزشکی و غیره ارائه می دهیم.

تولید پاکت بسته بندی یک کیسه بسته بندی انعطاف پذیر با ساختار پشتیبانی افقی در پایین است و به هیچ تکیه ای تکیه نمی کند و اینکه کیسه باز باشد می تواند به تنهایی بایستد و در صنعت بسته بندی انعطاف پذیر، تولید پاکت بسته بندی ایستاده یکی از مواردی هستند که انواع بسته بندی ترجیحی کیسه های ایستاده دارای مزایای ارتقاء محصولات، تقویت جلوه بصری قفسه، حمل نور، استفاده راحت، تازگی و مهر و موم بودن و غیره هستند.

ما تولید کننده ای با طراحی و تولید پاکت بسته بندی مدل های مختلف هستیم و به ده ها هزار مشتری خدمات ارائه کرده ایم و خدمات سفارشی سازی کیسه ایستاده را به آنها ارائه می دهیم و ماشین آلات انواع مختلف و سایر تجهیزات پیشرفته تولید است که محدوده تولید پاکت بسته بندی ما از طراحی کیسه های پلاستیکی گرفته تا چاپ صفحه تا لمینیت مواد اولیه، ساخت کیسه، بسته بندی و غیره است و باکس پوچ ها که همچنین به عنوان پاکت کف تخت شناخته می شود، جایگزین جعبه کارتن سنتی می شود.

با تعدادی از گزینه های موجود در ماندگاری طولانی تری را فراهم می کند و تولید پاکت بسته بندی راحتی درز گیری مجدد را فراهم می کند که یک جعبه کارتن نمی تواند. تولید پاکت بسته بندی به شکلی است که روی قفسه ایستاده و دارای ۴ پانل ساختار عمودی (۲ پانل کناری، یک پانل جلویی و یک پانل پشتی) است و گیره های جانبی برای حفظ حجم گسترش می یابند و آن را برای محصولات با تراکم بالا مناسب می کند.

پایداری قفسه و ذخیره سازی و تولید پاکت بسته بندی تضمین می کند که محصول شما هم در قفسه و هم در حین حمل و نقل ایمن است و با پایه مستطیلی شکل، یک پانل اضافی برای چاپ نام تجاری شما فراهم می کند که همچنین قوی و کاربردی و ایده آل برای محصولات با چگالی بالا است که تولید پاکت بسته بندی با قابلیت دید در قفسه صورت می گیرد.

برای برند سازی و بوم خالی کامل برای مارک، بازاریابی و ارائه اطلاعات ضروری به مصرف کنندگان است و فضای پر کردن یا حجم بیشتری نسبت به سایر جایگزین های تولید پاکت بسته بندی است که مناسب برای محصولات با چگالی بالا، مواد نانوایی شامل شکر، غلات و غیره است. همچنین تولید پاکت بسته بندی می تواند در سایز ها و جنس های مختلفی می تواند برای انواع مصارف خصوصا قطعات الکتریکی نیز به کار بیاید.

تولید پاکت بسته بندی برای افزایش ماندگاری مواد غذایی مایع یا نیمه مایع یا محصولات صنعتی برای نگهداری و انتقال مایعات و محصولات فرآوری شده بدون نیاز به مواد نگهدارنده در دمای اتاق مناسب است و تولید پاکت بسته بندی از فیلم های متالیزه چند لایه با مواد مختلف ساخته شده اند و تعداد لایه ها و ضخامت آنها بسته به محصول متفاوت است که استحکام تولید پاکت بسته بندی باعث جلوگیری از ورود هوا به داخل محصول می شود.

از تماس مستقیم با اشعه خورشید محافظت می کند. تولید پاکت بسته بندی از محصول در برابر نفوذ مواد خارجی محافظت می کند. در نتیجه ارزش غذایی، طعم و رنگ محتویات بسته بندی شده تغییر نمی کند و تولید پاکت بسته بندی ما راه حل مناسب بسته بندی مواد غذایی و سایر خشکبار مختلف است که این سبک کیسه ای خاص دارای کناره های چسبیده با مهر و موم های چهارگانه است که ساختاری قوی تر از اکثر کیسه های لبه گرد ارائه می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *