پاکت بسته بندی

پاکت بسته بندی

پاکت بسته بندی

پاکت بسته بندی

پاکت بسته بندی فقط یک وسیله برای کنار هم قرار دادن اقلام نیست. بسته بندی عالی بستگی به جنس، کیفیت و تکنولوژی مورد استفاده دارد. برای اطمینان از دستیابی به بسته بندی با کیفیت، باید در کالای در حال بسته بندی، سرعت و کیفیت آن را در نظر بگیرید. فروشگاه پاکت نگارین طیف وسیعی از راه حل های بسته بندی سازگار با محیط زیست را ارائه می دهد. بسته به محل بسته بندی، وسیله حمل و نقل، مدت زمانی که قرار است بسته بندی شود و وزن آن، می توانید یکی از محصولات پاکت بسته بندی نگارین را انتخاب کنید.

پاکت بسته بندی کرافت

بسته به ماهیت اقلامی که باید بسته بندی شوند، می توان چند محصول را انتخاب کرد. یک محصول خوب باید ایمنی، بهداشت، دوام و همچنین قابلیت ارائه را هم در استفاده و هم در نمایش داشته باشد. پاکت بسته بندی کرافت ما شامل پاکت های کاغذی است که در رنگ‌های مشکی، قهوه‌ای و قرمز و در سایز های مختلف برای اقلام گوناگون عرضه می‌شوند. برای سهولت در بسته بندی بدون درز، می توانید پلاستیک، آستین کاغذی و یک تقسیم کننده در داخل آن تهیه کنید. پاکت بسته بندی کرافت برای بسته بندی هدیه، تنقلات و اقلامی که در فواصل طولانی تحویل داده می شوند، ایده آل است. آنها از مواد کاغذی نسبتاً سخت ساخته شده اند تا استحکام و مقاومت کافی را داشته باشند.

پاکت بسته بندی کرافت همچنین شامل بسته بندی مواد غذایی مختلف می شود. پاکت بسته بندی کرافت به صورت عمده برای خشکبار، قهوه و سایر مواد غذایی مناسب هستند. آنها در اندازه های مختلف برای قرار دادن غذاهای گوناگون عرضه می شوند. پاکت بسته بندی مواد غذایی شامل کیسه های کاغذی ضد روغن و ضد آب است. همچنین انواع دیگری از پاکت بسته بندی هدیه از نوع کرافت وجود دارد مانند کیسه های کرافت رنگارنگ با دسته که محتویات پاکت بسته بندی را پنهان نمی کند و کیسه های هدیه قهوه ای کرافت با دسته در اندازه های مختلف، این پاکت های بسته بندی گزینه رنگ مشکی نیز دارند که برای مراسم عزاداری مناسب است.

پاکت بسته بندی زیپ دار کرافت

پاکت بسته بندی زیپ دار کرافت برای بسته بندی آب نبات، غذای خشک، میوه ها، ادویه جات، چای و گیاهان مناسب است. پاکت بسته بندی زیپ‌دار ایستاده کاغذ کرافت، اقلام نسبتاً سبکی را در خود جای می‌دهند که مقادیر آن‌ها هرچند زیاد است ولی وزن چندانی ندارند. می توانید یک پاکت بسته بندی زیپی ایستاده کرافت را با پنجره یا بدون آن انتخاب کنید. آنها همچنین با فویل آلومینیومی در داخل برای جلوگیری از نفوذ رطوبت و در سبک های مختلف و صاف یا ایستاده عرضه می شوند.

ما در فروشگاه پاکت نگارین همیشه در حال توسعه سبک‌های بیشتر برای بسته‌بندی هستیم. برای سفارش پاکت بسته بندی مورد نظر خود می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

نوشته های مشابه