پاکت بسته بندی

پاکت بسته بندی قهوه

پاکت بسته بندی قهوه

پاکت بسته بندی قهوه

پاکت بسته بندی قهوه شما سفیر برند شما، معرف ارزش های شرکت شماست و قهوه شما را تازه نگه می دارد. پاکت بسته بندی قهوه یک بخش حیاتی از بازاریابی شما است و کیفیت محصول شما را در مسیر رسیدن به دست مشتریان شما تضمین می کند. بنابراین پاکت بسته بندی قهوه را به عنوان یک اولویت تلقی کنید و به پاکت بسته بندی قهوه خود آن طور که شایسته است توجه کنید.

پاکت بسته بندی قهوه معمولا دارای چندین لایه است و برای حفظ خواص قهوه این پاکت ها باید از نفوذ رطوبت به خوبی جلوگیری کنند و همچنین دارای استحکام کششی بالا باشند تا به خوبی از دانه های قهوه نگهداری کنند. از آنجایی که لایه های ایجاد کننده پاکت قهوه بصورت فیلم های جداگانه بهم چسبانده می شوند می توان به دلخواه مشتری آنها را تغییر داد. فیلم های لمینیت دارای تحمل کششی خوبی هستند و موفقیت کاربرد نهایی آنها در آزمایشگاههای مختلف به اثبات رسیده است. علاوه بر این استحکام اتصالات در پاکت بسته بندی قهوه بالا است و خاصیت مهر و موم عالی از خصوصیات این پاکت ها است.

انواع پاکت بسته بندی قهوه

همانطور که به قفسه های فروشگاه در بخش قهوه نگاه می کنید، احتمالاً ۵ نوع اصلی پاکت بسته بندی قهوه را خواهید دید.

 

پاکت بسته بندی قهوه کف تخت

پاکت بسته بندی قهوه ته تخت یکی از محبوب ترین قالب های بسته بندی در صنعت قهوه است. دارای پاکت برجسته ای است و بدون کمک در برابر حداکثر ضربه می ایستد. اغلب قسمت بالای کیسه به شکل آجری تا می شود یا کاملاً پایین می آید و مهر و موم می شود.

پاکت بسته بندی قهوه چهارطرف دوخت

پاکت بسته بندی قهوه چهارطرف دوخت نیز در صنعت قهوه بسیار محبوب است. این پاکت دارای دوخت های جانبی واضح است، می تواند بدون کمک بایستد و به دلیل ظاهر مدولار خود توجه را جلب می کند. این پاکت بسته بندی قهوه شکل خود را به خوبی حفظ می کند و می تواند از دانه های سنگین تر قهوه پشتیبانی کند. پاکت بسته بندی قهوه چهارطرف دوخت معمولاً گرانتر از سایر سبک های بسته بندی است.

پاکت بسته بندی قهوه بالشی

مقرون به صرفه ترین و ساده ترین نوع کیسه، کیسه بالشی است که اغلب برای قالب های بسته بندی قهوه در سایز کوچک استفاده می شود. این مدل پاکت برای اهداف نمایشی صاف قرار می گیرد. پاکت بسته بندی قهوه بالشی بسیار کم هزینه است.

نوشته های مشابه