بسته کاغذی

بسته کاغذی ترحیم

بسته کاغذی ترحیم

بسته کاغذی ترحیم

به منظور پذیرایی در مجالس ختم و مراسم های مذهبی از بسته کاغذی ترحیم می توان استفاده کرد. استفاده از این وسایل هم مقرون به صرفه می باشد و هم به کمک بسته های کاغذی ترحیم یک پذیرایی شیک در مراسم های خود می توانید داشته باشید‌. بسته کاغذی ترحیم در پک های مختلف و تعداد های مختلف قابل چاپ می باشد و شما می توانید به راحتی در اندازه و ابعاد مختلف و همچنین طرح دار و غیر طرح دار این محصولات را سفارش دهید و در کمترین زمان تحویل بگیرید.

بسته های کاغذی ترحیم از کاغذ کرافت تولید می شوند و به دلیل مقاومت و استحکام خوبی که این مدل کاغذ ها دارند به برگزاری آبرومندانه مراسم های ختم شما و مراسم مذهبی شما کمک زیادی می کند، تولید بسته های کاغذی ترحیم به شکلی می باشد که شما حتی در کمترین زمان نیز می توانید طرح و نوشته مدنظرتان را بر روی این بسته چاپ کنید. از بسته های کاغذی ترحیم در مراسم های ختم به منظور قرار دادن پرس غذا و دیگر اقلام غذایی و همچنین شاخه گل، قران و مفاتیح و غیره….استفاده می شود و شما به منظور تشکر از مهمانانی که برای عرض تسلیت آمده‌اند با ارائه این پک ها در بسته های کاغذی ترحیم از مهمانان خود تشکر کنید.

از ویژگی های مهم بسته های کاغذی ترحیم می توان به قابلیت بازیافت این نوع بسته‌ها اشاره کرد به دلیل به کار گرفتن کاغذ کرافت در تولید این بسته ها به خوبی بازیافت می شوند و جایگزین بسیار مناسبی برای ظروف یکبار مصرف می باشند که آسیب های جدی نیز به محیط زیست وارد می کند. پک پذیرایی مراسم ختم معمولا از بسته های کاغذی و مقوایی ترحیم استفاده می شود که هم ظاهری شکیل و زیبا دارند و هم باعث آراستگی پذیرایی شما از مهمانان تان می شود و هم موجب سهولت در امر پذیرایی در اینگونه مراسمات می شوند.

استفاده از بسته کاغذی ترحیم نظم خاصی را به مجالس ختم می دهد و حتی به صورت انفرادی نیز به کمک این بسته ها می توان از میهمانان خود پذیرایی کرد و در طی این سال ها به دلیل شیوع ویروس کرونا ک پذیرایی از میهمانان به صورت خاص و ویژه تر انجام می شود و میزبانان حساسیت زیادی نسبت به نوع پذیرایی دارند این وسیله ها کاملاً بهداشتی می باشد و باعث راحتی خیال مهمانان شما نیز می گردد. و شما می توانید با سفارش بسته کاغذی ترحیم در سایز ها و اندازه های مختلف در کمترین زمان و با بهترین کیفیت تحویل بگیرید و می توانید طرح و سایز و نوشته دلخواه تان را سفارش دهید و ما در کمترین زمان چاپ و سفارشات را تحویل خواهیم داد، و می توانید به برگزار شدن هرچه بهتر مراسم های خود از ما کمک بگیرید. و ما همه روزه در چاپ و تولید تیراژ مختلف خدمتگذار شما عزیزان هستیم.