پاکت ترحیم

پاکت ترحیم پنجره دار

پاکت ترحیم پنجره دار

پاکت ترحیم پنجره دار

پاکت ترحیم پنجره دار پرطرفدارترین مدل پاکت ترحیم محسوب می شود. این پاکت می تواند با جنس های مختلفی تولید گردد. پاکت ترحیم پنجره دار کاغذی و نایلونی متداول ترین مدل های آنهاست. امکان چاپ طرح و یا متن مورد نظر شما بر روی پاکت ترحیم پنجره دار وجود دارد. استفاده از این روش پذیرایی امروزه به دلیل پاندمی کرونا بسیار متداول شده است.

پذیرایی با پاکت ترحیم پنجره دار بسیار سریع تر و آسان تر صورت می گیرد. شما می توانید انواع اسباب پذیرایی را در پاکت ترحیم پنجره دار قرار دهید. سایز پاکت ترحیم پنجره دار با توجه به حجم اسباب پذیرایی شما قابل انتخاب می باشد. با انتخاب این روش پذیرایی نظم خاصی به مجلس شما بخشیده خواهد شد.

امروزه بسیاری از افراد برای ادای نذورات مردگان خود از پاکت ترحیم پنجره دار استفاده می نمایند. با استفاده از پاکت ترحیم پنجره دار عده ی بیشتری از نذورات شما بهره خواهند برد.

پاکت ترحیم پنجره دار ایستاده زیباترین مدل برای پذیرایی این مراسم می باشد. پاکت ترحیم پنجره دار گلاسه دسته دار با طرح پیشنهادی شما می تواند موجباب آسودگی شما را فراهم کند. علاوه بر آن این روش پذیرایی زیبایی خاصی به مجلس شما خواهد بخشید.

پاکت ترحیم پنجره دار، دارای نوار پنجره ای شفاف است که برای دیده شدن محتویات داخل پاکت طراحی شده است، به طوری که این پاکت ترحیم پنجره دار دارای پنجره هایی در رنگ ها، طرح ها، اندازه ها و شکل های مختلف می باشد، بسیاری از نوارهای پنجره معمولاً در طرفین یا در قسمت پایینی پاکت قرار می گیرند و این به شما این امکان را می دهد که به راحتی مواد خوراکی موجود در پاکت را مشاهده کنید.

در همین راستا فروشگاه پاکت نگارین دارای بهترین پاکت های ترحیم پنجره دار است که می تواند به شما در پذیرایی از مراسم ترحیم کمک کند، استفاده از پاکت های پنجره دار در مراسم ترحیم، باعث حفظ بهداشت مواد غذایی و پذیرایی گرم از مهمانان می شود.

این پاکت ترحیم پنجره دار محتویات را تا زمانی که مهمانان شما آن را باز نکرده اند، ثابت نگه می دارد، دارای یک زیپ آسان بازشو است که طراوت اقلام ذخیره شده داخل آن را حفظ می کند. این پاکت ترحیم پنجره دار ما، از پلی اتیلن ایمن برای مواد غذایی ساخته شده و با یون های فویل و روکش براق پوشانده شده است، پاکت ترحیم پنجره دار سبک وزن و مقرون به صرفه است و موانع بسیار خوبی در برابر عوامل خارجی ایجاد می کند.

سفارش پاکت ترحیم

پاکت ترحیم پنجره دار ما، با چاپ دلخواه و انتخاب اندازه مناسب، قابل سفارشی سازی است، همچنین امکان سفارشی سازی رنگ ها یا نوشته وجود دارد، به طوری که هر پاکت ترحیم پنجره دار می تواند گزینه چاپ تا ۱۰ رنگ را اضافه کند، به علاوه امکان چاپ پاکت ترحیم پنجره دار به صورت مات، براق و یا برجسته موجود است. مزیت دیگر خرید از فروشگاه پاکت نگارین تحویل سریع است و مقدار آن از ۵۰ عدد تا چندین هزار متغیر است، همچنین مواد را می توان از پلاستیک شفاف، سطح مات، متالیزاسیون، آلومینیوم و کاغذ انتخاب کرد.

مزایای پاکت ترحیم پنجره دار

پاکت ترحیم پنجره دار ما، از مواد محکم و بادوام ساخته شده است که به راحتی سوراخ یا پاره نمی شود و این بدان معناست که در مقایسه با پاکت های معمولی، پاکت ترحیم پنجره دار به راحتی آسیب نمی بیند، اکثر افراد پس از باز کردن و استفاده از محتویات داخل پاکت ترحیم پنجره دار، می توانند دوباره از آن استفاده کنند و سایر مواد مانند شکلات و آب نبات و بسیار مواد خوراکی دیگر را در آن نگهداری کنند.

درب پاکت را مجدد بسته و مهر و موم کنند. پاکت ترحیم پنجره دار ما، دارای خاصیت زیپ آسان بازشو است و بنابراین استفاده از آن راحت و آسان است؛ بنابراین پاکت ترحیم پنجره دار ما، تجربه بسته بندی عالی را برای شما فراهم می کند، به طوری که قابلیت باز و بسته شدن زیپ باعث محبوبیت این نوع پاکت شده است، همچنین پاکت ترحیم پنجره دار دارای قیمت ارزان تر از دیگر پاکت ها است و از این بابت باعث صرفه جویی در هزینه می شود.

به علاوه ما می توانیم پاکت ترحیم پنجره دار را بنا به درخواست مشتری از مواد فویل آلومینیوم، متالایز و یا کرافت سفارشی سازی کنیم. پاکت ترحیم پنجره دار ما، به گونه ای طراحی شده اند که مشاهده محتویات بسته را بسیار آسان می کند، دارای طراحی ارگونومیک منحصر به فردی است.

خدمات چاپ پاکت ترحیم

شما از رنگ‌های مختلف شگفت‌زده خواهید شد؛ چرا که ما به لطف خدمات چاپ فلکسوگرافی، قادر به چاپ عکس‌ها و نوشته های بسیار شفاف و زیبا هستیم؛ حتی می توانیم تصویر شخص مرحوم را روی پاکت ترحیم پنجره دار به خوبی چاپ کنیم، شما می توانید شعرها و متن های چاپی خود را با ما در میان بگذارید تا به صورت سفارشی و در سریع ترین زمان ممکن، آن را اجرا کنیم. ما از گزینه‌های چاپ دیجیتال همراه با سایر روش‌های تصویربرداری نوآورانه برای تولید گرافیک با کیفیت بالا در رنگ‌های واضح و پررنگ استفاده می‌کنیم.

مزایای چاپ دیجیتال پاکت ترحیم

۱٫ کاهش در هزینه و قیمت نهایی
۲٫ کیفیت بهتر
۳٫ فرایند چاپ سریع
در زیر انواع چاپی وجود دارد که با برخی از گزینه های چاپ دیجیتال قابل دستیابی است
۱٫ چاپ با فرمت باریک
۲٫ چاپ سایز بزرگ
۳٫ چاپ دیجیتال با فرمت بزرگ
۴٫ چاپ عریض
۵٫ لیتوگرافی دیجیتال

تضمین کیفیت پاکت ترحیم

کیفیت پاکت ترحیم پنجره دار برای مشتریان ما دارای اهمیت زیادی است؛ بنابراین ما از بهترین تجهیزات و روش های کنترل کیفیت برای اطمینان از رضایت مشتریان خود استفاده می کنیم و البته این دلایل به ما کمک می کند تا کیفیت کار خود را ارتقا دهیم، به علاوه ما می‌توانیم در کوتاه‌ترین زمان، پاکت ترحیم پنجره دار خود را برای شما سفارشی کنیم.

انعطاف پذیری و دوام

انتخاب پاکت ترحیم پنجره دار ما که هم انعطاف پذیری و هم دوام را ارائه می دهد، تضمین می کند که مواد خوراکی شما در حین نگهداری به خوبی محافظت می شوند و این به شما آرامش می دهد که بدانید بسته بندی شما می تواند در حین برگزاری مجلس ترحیم مقاومت کند و مانع از سوراخ شدن و یا نشتی در پاکت می شود؛ چرا که انعطاف پذیری و دوام عوامل مهمی در ساخت پاکت است که ما آن را در نظر می گیریم.

• انعطاف پذیری: پاکت های ترحیم پنجره دار ما، انعطاف پذیری زیادی از نظر ذخیره سازی و حمل و نقل ارائه می دهند، به طوری که آنها می توانند به راحتی با اشکال و اندازه های مختلف سازگار شوند و آنها را برای محصولات مختلف متنوع می کند؛ بنابراین چه برای بسته بندی انواع میوه، ساندیس، کیک و یا محصولاتی که برای بسته بندی کارآمد باید فشرده شوند، پاکت های ترحیم پنجره دار ما، انعطاف لازم را فراهم می کنند.

• بادوام بودن: پاکت های ترحیم پنجره دار ما، به گونه ای طراحی شده اند که بادوام و مقاوم باشند؛ چرا که آنها از موادی با مقاومت در برابر پارگی بالا ساخته شده اند و این اطمینان را می دهند که محصولات داخل در برابر نیروهای خارجی محافظت می شوند. دوام پاکت ترحیم پنجره دار به توانایی آنها برای حفظ شکل خود، حتی زمانی که تحت فشار یا روی هم قرار می گیرند، کمک می کند.

ابعاد و ضخامت پاکت ترحیم

ضخامت پاکت ترحیم پنجره دار بسته به نوع مواد مورد استفاده، می تواند متفاوت باشد، به علاوه پاکت های ترحیم پنجره دار تولید شده توسط ما معمولاً از چندین لایه مانع ساخته می شوند که استحکام و محافظت لازم را فراهم می کند، ضخامت مواد بسته به نیاز محصول بسته بندی می تواند از ۰/۶ میلی متر تا ۶ میلی متر متغیر باشد.

محصولات حجیم به فضای بیشتری نیاز دارند؛ بنابراین توصیه می شود نوعی از پاکت ترحیم پنجره دار را انتخاب کنید که یک سایز بزرگ‌تر از حد لازم باشد؛ چرا که ضخامت پاکت ترحیم پنجره دار برای ایجاد استحکام و دوام لازم برای تطبیق با حجم و وزن محصول حجیم‌تر، مهم است. انتخاب ضخامت مناسب برای پاکت ترحیم پنجره دار به دلایل مختلفی بسیار مهم است، به طوری که از محافظت محصول در داخل تا اطمینان از حمل و نگهداری، نقشی حیاتی در عملکرد کلی پاکت ترحیم دارد.

پاکت ترحیم پنجره دار ما راه حلی ضد بو، بادوام و انعطاف پذیر برای تمام مهمانان شما ارائه می دهد؛ بنابراین اگر به دنبال پاکت ترحیم پنجره دار با کیفیت برای پذیرایی از مهمانان خود در مراسم ترحیم هستید، حتماً با ما در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه