پاکت چای

پاکت کرافت چای

پاکت کرافت چای

پاکت کرافت چای

پاکت های ما از جنس سازگار با محیط زیست می باشد که از کاغذ کرافت ساخته شده‌اند، بسته‌بندی‌های سازگار با محیط زیست و بسیار معرف پاکت کرافت چای هستند. بسته بندی پایدار عاری از پلاستیک های مبتنی بر نفت است و این پاکت کرافت چای که از مواد خام تجدید پذیر ساخته شده است، ردپای کربن کمتری دارد. از آنجایی که پاکت کرافت چای به صورت صنعتی قابل تجزیه است، افزایش فشار و دما اجزای اصلی را به زیست توده طبیعی و غیر سمی تبدیل می کند که می تواند به عنوان یک ماده غذایی به خاک اضافه شود.

پاکت کرافت چای برای محصولات حساس به نور، مواد غذایی و غیره نیز مناسب است. البته محصولات روغنی را شامل نمی‌شود، فقط برای غذاهای کم چرب و خشک مناسب است. پاکت کرافت چای وزن حمل و نقل پایینی دارد و به فضای ذخیره سازی بسیار کمی نیاز دارد. به خاطر طراحی دهانه بزرگ آنها، می توان آنها را به راحتی با استفاده از هر دستگاه جوش فویل موجود در بازار پر کرد و جوش داد و چای مورد بسته بندی خود را در حالت ایستاده، خوابیده یا آویزان ارائه دهید. با فشار عملی یا بسته شدن زیپ، چای تازه می ماند و پاکت کرافت چای می تواند هر چند وقت یکبار مورد استفاده مجدد قرار بگیرد.

پاکت کرافت چای با مواد طبیعی ساخته شده است و می تواند انواع مختلفی از نیازهای بسته بندی شما را برآورده کند. ما یکی از تولید کنندگان پاکت کرافت چای در صنعت هستیم و محصولات ما مطابق با بالاترین استانداردهای کیفیت طراحی شده است که به طور صد در صد مناسب مواد غذایی بوده و البته کاربردهای زیادی در بسته بندی متفاوت دیگر را دارا است. علاوه بر این، بسته بندی پاکت کرافت چای با ترکیبی عالی از راحتی و استحکام، به طور گسترده ای برای حمل و نقل ایمن محصولات چای استفاده می شود و به راحتی می توان آن را به دلخواه سفارش سازی کرد و در شکل، اندازه و ضخامت های مختلف طراحی کرد.

پاکت های چند لایه نیز محافظت بیشتری از محتویات ارائه می دهند. پاکت کرافت چای گزینه های سازگار با محیط زیست هستند که تقاضای زیادی از طرف صنعت دارند. از آنجایی که از کاغذ صنایع دستی بازیافتی تهیه شده کاملاً قابل بازیافت هستند و فوق العاده با دوام می باشد. پاکت کرافت چای استحکام بالایی دارد و ایده آل برای بسته بندی مواد غذایی می باشد که از آلودگی محتویات جلوگیری می کند. برای مشاوره و خرید با ما تماس بگیرید.

نوشته های مشابه