پاکت زیپ دار

پاکت شفاف زیپ دار

پاکت شفاف زیپ دار

پاکت شفاف زیپ دار

فروشگاه پاکت نگارین که تولید کننده و تامین کننده پاکت های پوچ، ایستاده، پنجره دار و پاکت های ترحیم با کیفیت  است بهترین بسته بندی را مواد غذایی و مایعات به شما ارائه می دهد. این پاکت‌ها که در رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف موجود هستند، فضای کمی را اشغال می‌کنند، به راحتی قابل حمل هستند و همچنین بسیار مقرون به صرفه هستند. این کیسه ها به عنوان یک راه حل بسته بندی موثر در نظر گرفته می شوند که با حفظ خواص اصلی مواد، ماندگاری محصول را افزایش دهند. با توجه به نیازهای مختلف بسته بندی مشتریان، کیسه های ایستاده ما با چاپ ساده یا بصورت پاکت شفاف زیپ دار با دهانه ایستاده عرضه می شود.

علت عرضه پاکت های شفاف و چاپ نشده

  • دید واضح محصول
  • انتخابی مناسب برای استارت آپ های کوچک.
  • برچسب‌های خود را روی پاکت شفاف زیپ دار خود بچسبانید تا برندتان شناخته شود
  • هزینه بهینه شده
  • جذابیت و زیبایی بیشتر

پاکت شفاف زیپ دار نگارین از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است که استحکام و شفافیت آنها را افزایش می دهد. این کیسه ها از هر دو طرف شفاف هستند که به محصول شما کمک می کند تا به وضوح برای مشتریان شما قابل مشاهده باشد. پاکت شفاف زیپ دار نگارین در قسمت بالا دارای یک زیپ است، بنابراین می توان از آن چندین بار استفاده کرد. پاکت شفاف زیپ دار از سه طرف دوخت حرارتی دارد. هنگامی که محصول را پر کردید، می توانید آن را از بالا ببندید تا دهانه آن بسته شود. پاکت شفاف زیپ دار یک بسته بندی ایمن را تضمین می کند و اقلام شما را برای مدت طولانی درهمان شرایط اولیه خود نگهداری می کند، که باعث می شود در صنایع غذایی و شیمیایی تقاضای زیادی داشته باشند. شما می توانید با توجه به نیاز خود از بین طیف گسترده ای از اندازه های پاکت شفاف زیپ دار نگارین انتخاب کنید.

پاکت شفاف زیپ دار ایستاده یکی از بهترین گزینه های بسته بندی برای نمایش اقلام عمده شما است. پاکت شفاف زیپ دار ایستاده به تنهایی با یک گیره زیرین بادوام می‌ایستند و می‌تواند کاملاً با زیپ بسته شود تا همه محصولات داخل آن تا حد ممکن هوادهی نشود. ما چندین اندازه پاکت شفاف زیپ دار در دسترس داریم. از کیسه‌های با شفافیت بالا که تک تک محصولات را نشان می‌دهند، تا کیسه‌های فلزی پنجره ای که در رنگ‌ بندی های به یاد ماندنی عرضه می‌شوند و برای برندسازی شما آماده هستند، ما انواع پاکت شفاف زیپ دار را به صورت عمده برای محصولات شما عرضه می کنیم.