پاکت زیپ دار

پاکت گلاسه زیپ دار

پاکت گلاسه زیپ دار

پاکت گلاسه زیپ دار

اگر به دنبال یک کیسه محکم و بادوام هستید که طراوت و محافظت از محصول شما را تضمین کند، پاکت گلاسه زیپ دار برای شما عالی خواهد بود. پاکت گلاسه زیپ دار از فویل آلومینیومی براق و مقاوم ساخته شده است، ساختار پاکت گلاسه زیپ دار که به گونه ای طراحی شده تا برای دید و ارائه بهتر به حالت عمودی بایستد. همچنین به لطف زیپ قابل بسته شدن است و افزودن مهر و موم حرارتی به محافظت از محتویات و تازگی غذاهای لذیذ شما کمک می کند.

پاکت گلاسه زیپ دار از ۳ طرف بسته شده و در انتهای زیپ باز می شوند. این بدان معنی است که پاکت گلاسه زیپ دارممکن است بدون نیاز به مهر و موم حرارتی پر و بسته شود. پاکت گلاسه زیپ دار جایگزینی برای پاکت هایی است که از پایین پر می شوند و پس از آن باید مهر و موم شوند.

لطفاً توجه داشته باشید، برخی از کیسه‌های زیر دارای قسمت پایینی تاشو هستند که به شما اجازه می‌دهد هنگام بسته‌بندی محصولتان فضای بیشتری داشته باشید، در حالی که برخی دیگر دارای مهر و موم ۳ طرفه هستند که یک مهر و موم سخت است که توسط ماشین انجام می‌شود. پاکت گلاسه زیپ دار از چندین لایه از مواد مختلف با هم ساخته می شوند. مواد به کار رفته در پاکت گلاسه زیپ دار آن ها را از سایر پاکت های ایستاده متمایز می کند. ساختار یک پاکت گلاسه زیپ دار شامل چندین لایه پلیمری است که روی هم قرار گرفته اند. لایه‌های پلیمری، ساختاری به آن می‌دهد، لایه‌های اکسیدی مانعی در برابر اکسیژن می‌سازد و لایه ای بدون واکنش شیمیایی با مواد غذایی یا محصولات غیرخوراکی در تماس باقی می‌ماند.

استفاده از پاکت گلاسه زیپ دار مزایای متعددی دارد. پاکت گلاسه زیپ دار از مواد مورد تایید سازمان غذا و دارو ساخته شده اند. بنابراین مزیت برتر پاکت گلاسه زیپ دار ایمن بودن آنها برای بسته بندی مواد غذایی است. یکی دیگر از مزایای استفاده از پاکت گلاسه زیپ دار قیمت آن است. پاکت های گلاسه زیپ دارارزان تر از سایر مواد بسته بندی رایج هستند.

اگرسؤالاتی دارید در مورد اینکه چه پاکتی به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد با نگارین پک تماس بگیرید. تیم ما می تواند به شما در انتخاب بهترین پاکت بسته بندی برای نیازهایتان کمک کند.