پاکت وکیوم

فیلم و پاکت وکیوم زیپ دار

فیلم و پاکت وکیوم زیپ دار

فیلم و پاکت وکیوم زیپ دار

ما مواد مختلفی از فیلم و پاکت وکیوم زیپ دار با استاندارد و پاکت هایی با پایه ۱۲۱℃ عرضه می‌ کنیم که ایجاد یک عایق بندی و محافظت در برابر رطوبت، هوا و باکتری ها ارائه یک روش بسته بندی همه کاره برای انواع مختلف هم برای مواد غذایی و هم برای مصارف غیر از مواد غذایی به کار می آید.

مناسب برای انواع استفاده ها و آب بندی عالی و گوشت های فرآوری شده، پنیر، غذاهای دریایی و سایر محصولات فاسد شدنی است که فیلم و پاکت وکیوم زیپ دار برای استفاده با دستگاه های دوخت دستی یا با شلنگ لوازم جانبی ساخته نمی شوند و این فیلم و پاکت وکیوم زیپ دار در قسمت پایین برای پر کردن باز می شوند، سپس با وکیوم و حرارت مهر و موم می شوند تا یک کیسه بسته تشکیل شود.

فیلم و پاکت وکیوم زیپ دار با استفاده راحت عرضه می شود و این فیلم و پاکت وکیوم زیپ دار به شما این امکان را می دهند که در حال حرکت میان وعده بخورید و آن را بسته بندی کنید که عالی برای گوشت، ژامبون و میوه های خشک است که همچنین فیلم و پاکت وکیوم زیپ دار با همه دستگاه ‌های آب بندی خلاء حرارتی کار می‌کند و کیسه ‌های وکیوم خارج از هوا در همه موارد معمولی وکیوم کار می‌ کنند.

همچنین فیلم و پاکت وکیوم زیپ دار فوق العاده قوی است و برای خرید ما را با دیگران مقایسه کنید که از پلاستیک بدون BPA سنگین استفاده می کنیم و فیلم و پاکت وکیوم زیپ دار ما ۳۳ درصد ضخیم تر از اکثر کیسه های فروخته شده است و این بدان معنی است که شما لازم نیست نگران سوراخ شدن اجسام تیز کیسه های خود باشید که آنها را می توان در مایکروویو، یخ زده و آب پز کرد، به این معنی که فیلم و پاکت وکیوم زیپ دار برای پخت و پز بسیار عالی عمل می کنند که اگر انتظارات شما را برآورده نکنند، حق بازپرداخت کامل وجه را خواهید داشت.

یک فیلم و پاکت وکیوم زیپ دار که به راحتی بسته می شود و کیسه باز می شود و همچنین شامل یک سوراخ آویزان برای یک روش راحت برای آویزان کردن و نمایش محصول است که با بریدگی پارگی آسان باز کردن بسته های جدید را سریع و آسان می کند. فقط برای استفاده در دستگاه وکیوم خلاء محفظه ای (جایی که کل کیسه در داخل دستگاه قرار می گیرد).

فیلم و پاکت وکیوم زیپ دار با کیفیت بالا و درجه تجاری با قیمت ارزان مقرون به صرفه است و مناسب برای تمامی کاربردهای تجاری است و فیلم و پاکت وکیوم زیپ دار به راحتی با یک رویه زیپ دار دوباره آب بندی می شود و با هر برندی از دستگاه حرارتی خلاء محفظه ای کار می کند که با فیلم و پاکت وکیوم زیپ دار از غذا، گوشت، سبزیجات، میوه ها و موارد دیگر تا ۵ برابر بیشتر با آب بندی خلاء محافظت کنید.

در استفاده با فیلم و پاکت وکیوم زیپ دار از مصرف کیسه فریزر با کاغذ قصابی یا فریزر خودداری کنید و زیپ خلاء ضد دستکاری سفارشی را برای تمام نیازهای بسته بندی مواد غذایی شما ارائه می دهد که این فیلم و پاکت وکیوم زیپ دار پلی نایلونی با مشخصات استاندارد مطابقت دارند و اطمینان حاصل می کنند که قبل از استفاده مورد نظر، محتویات مختل نمی شوند. محتویات از پایین بارگیری می شوند.

سپس کیسه عایق بندی می شود که بعداً با باز کردن زیپ قابل بسته شدن مجدد در بالای کیف قابل دسترسی است و این فیلم و پاکت وکیوم زیپ دار بادوام برای کاربردهای بسته بندی مواد غذایی است و کیسه های خلاء پلی نایلونی چند لایه ما قابل استفاده در مایکروویو، جوشاندن، انجماد، کارکردن با کاربردهای فراوانی هستند.

این فیلم و پاکت وکیوم زیپ دار دارای ساختاری ناهموار است که خواص مانع عالی برای انتقال اکسیژن و بخار رطوبت ایجاد می‌کند که با سرعت انتقال رطوبت و اکسیژن خوب، به افزایش عمر مفید برای انواع محصولات غذایی کمک می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *