پاکت پنجره دار

پاکت پنجره دار

پاکت پنجره دار

پاکت پنجره دار

پاکت پنجره دار از انواع پاکت می باشد به بخشی از آن که به اصطلاح پنجره نامیده می شود شفاف بوده و محتویات داخل پاکت قابل مشاهده می باشد. پاکت پنجره دار در انواع مختلفی تولید می گردد. پاکت پنجره دار ته کاست ایستاده، پاکت پنجره دار سه طرف دوخت و … . پاکت پنجره دار برای شرکت های بسته بندی مواد غذایی که می خواهند کیفیت محصول خود را از طریق بسته بندی نیز به نمایش بگذارند بسیار پر کاربرد می باشد. پاکت پنجره دار متالایز علاوه بر حفظ بالای کیفیت داخل بسته بندی برای تبلیغات و نمایش برند و محصول بسیار مفید می باشد. پاکت پنجره دار در سایز های مختلفی قابل سفارش می باشد. امروزه از سایز کوچک چندلایه پاکت پنجره دار برای عرضه ادویه جات بسیار استفاده می کنند. زیرا علاوه بر قابلیت مشاهده کیفیت ادویه بدون نیاز به باز نمودن آن، به حفظ کیفیت ادویه و عطر و طعم آن بسیار کمک می کند. ماکت پنجره دار کرافت نیز از محصولات پر کاربرد پاکت پنجره دار محسوب می شود. پاکت پنجره دار کرافت با قابلیت چاپ و زیبایی فوق العاده بسیار مورد توجه علاقمندان به محیط زیست قرار گرفته است. جنس کاغذی پاکت پنجره دار کرافت و زیبایی خاصی که در بسته بندی ایجاد می کند از دیگر دلایل پر طرفدار بودن پاکت پنجره دار کرافت می باشد.

پاکت پنجره دار کاغذی ما اغلب در مغازه های مواد غذایی برای بسته بندی محصولاتی استفاده می شود که باید از هوا، رطوبت یا نور محافظت شوند و همچنین باید ضد روغن باشند و پنجره شفاف این مزیت را دارد که محصول را همیشه چه در خانه و چه در قفسه مغازه در معرض دید مشتریان قرار می دهد که کف آن این مزیت را دارد که محصول را در هر شرایطی به خوبی عمودی نگه می دارد. در واقع پاکت پنجره دار کاغذی قهوه ای کرافت برای آرد، قهوه، چای، شکلات یا سایر مواد غذایی مناسب است و این پاکت ها بیشتر و بیشتر به عنوان بسته بندی هدیه، مواد تبلیغاتی و موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین ما پاکت پنجره دار کاملا سفارشی، پاکت های ایستاده، پاکت های قابل آب بندی مجدد، پاکت های تخت و غیره را ارائه می دهیم.

انواع متریال پاکت پنجره دار

بعضی از پاکت پنجره دار از لمینت ۲ یا چند لایه، معمولاً از یک لایه بیرونی PET و لایه داخلی LDPE تشکیل شده است و لایه داخلی LDPE همچنین می تواند رنگدانه شود تا ظاهری شفاف یا مات ارائه دهد که با افزودن آلومینیوم، یا آلوکس می‌ توانید از ویژگی‌ های اضافی مانع O2 بهره ببرید و ماندگاری و تازگی محصول را افزایش دهید که البته آلومینیوم به عنوان مانع UV و O2 در لمینت های چند لایه استفاده می شود و فرمت‌های مختلف پاکت پنجره دار که برای ایجاد سیلندرهای چاپ برای فرآیند چاپ گراور استفاده می‌شود.

در فرآیند چاپ پاکت پنجره دار با استفاده از طراحی مورد نظر شما ما می توانیم پاکت های کاملا سفارشی با چاپ لبه به لبه تمام رنگی ایجاد کنیم و خطوط قالب و خطوط پاکت فرم و شکل کیف را اندازه گیری می کند و برای رول استاک به پاکت پنجره دار خطوط قالب و برای پاکت های از پیش ساخته شده اصطلاح پاکتی می گویند. همچنین فرآیند لمینیت در تولید پاکت پنجره دار به معنای پردازش و تایید فرآیند تولید با ساخت سیلندرهای چاپ آغاز می شود و پس از چاپ آزمایشی، فرآیند تولید، با چاپ معکوس تصویر در حداکثر ۸ رنگ بر روی لایه بیرونی پاکت پنجره دار انجام می شود و مرحله بعدی لمینیت است که در آن بسترها به یکدیگر متصل می شوند و پس از این، لمینت برش، تبدیل و در نهایت بسته بندی می شود.

دیگر جنس به کار رفته در تولید پاکت پنجره دار پلی اتیلن با چگالی کم خطی می باشد که عبارت است از یک ورق قوی، شفاف یا رنگدانه ای ایده آل برای بسته بندی مواد غذایی است و قابلیت آب بندی حرارتی دارد، مقاومت خوبی در برابر سوراخ شدن و پارگی دارد و درجه سختی بالایی دارد که بیشتر به عنوان لایه داخلی در اکثر لمینت ها استفاده می شود و البته کرافت طبیعی در ساخت پاکت پنجره دار یک فرم طبیعی قوی از کاغذ که می تواند هم به عنوان بستر بیرونی یا زیر لایه پاکت ها استفاده شود و ظاهر و یا احساس طبیعی تری به بسته بندی می دهد که البته با این تفاوت که در ساخت پاکت پنجره دار پلی اتیلن ترفتالات نوعی پلی استر است و بیشتر به عنوان لایه بیرونی روی ورقه های ورقه ای استفاده می شود، زیرا خاصیت ازدیاد طول و مانع دارد که بیشتر به عنوان لایه بیرونی چاپ شده استفاده می شود.

مزایای پاکت پنجره دار

همان طور که پیشتر گفتیم بعضی از پاکت پنجره دار ساخته شده از مواد کرافت و پنجره شفاف، مواد غذایی ایمن و سازگار با محیط زیست است که ضد آب بیرون و لایه ضد روغن در داخل، که برای بسته بندی مواد غذایی، خرده فروشی و ذخیره سازی مناسب است و این پاکت پنجره دار به راحتی و آسان برای حمل از یک مکان به مکان دیگر است و قابل بازیافت و مقرون به صرفه، فقط اندازه مورد نیاز خود را انتخاب کنید و البته پاکت پنجره دار کرافت با پنجره مات ضد آب می تواند به شما کمک کند که بدانید چیست، حتی کیسه در هنگام خیس شدن آسیب نمی بیند. پاکت پنجره دار کاغذی قابل آب بندی نوعی پاکت است که به خوبی با یک بریدگی پارگی آسان در بالای زیپ قابل بسته شدن طراحی شده اند، بنابراین می توان از آن در بسیاری از موارد استفاده کرد که همچنین، می توانید با استفاده از آنها به خوبی از اقلام در برابر رطوبت و بو محافظت کنید که کاربرد گسترده این پاکت های کاغذی را می توان به عنوان پاکت های نمک حمام، پاکت های داروهای گیاهی و پاکت های ذخیره مواد غذایی استفاده می شود.

البته در انواع دیگر پاکت پنجره دار آن ها بسیار مناسب برای استفاده به عنوان کیسه مهمانی برای تنقلات ۱ کیلوگرمی، پاپ کورن، آب نبات، شیرینی و غیره هستند و برای امکان باز کردن آسان و بسته شدن ایمن را فراهم می کند که برای ذخیره سازی ایده آل است که پنجره پاکت پنجره دار برای مشاهده غذاهای شما عالی است و کف مربع باعث می شود این کیسه ناهار میان وعده به تنهایی ایستاده و به راحتی بسته بندی شود. پاکت پنجره دار دارای یک آستر مومی شفاف درجه مواد غذایی در داخل هستند که ایمن است، بنابراین هنگام قرار دادن تنقلات روغنی، لکه چربی نخواهید داشت و محتویات آن را تازه نگه می دارد. بدون چربی از کوکی‌های نان کوتاه که به بیرون نشت می‌کند، هیچ کوکی ‌هایی به کاغذ نمی‌ چسبند و هنگام نوشتن روی پاکت پنجره دار شیرینی، لکه نمی شود که کاربردهای متعدد پاکت پنجره دار به این شکل است که نه تنها یک پاکت نانوایی، بلکه برای نگهداری بسیاری از اقلام دیگر نیز مناسب است.

درباره ما

بسته بندی پاکت پنجره دار به وضوح محتوای پاکت را در مغازه منعکس می کند و در خانه، مشتری شما به یکباره محصول شما را می بیند که با پاکت پنجره دار می توانید مطمئن باشید که محصول شما به خوبی ارائه می شود و این پاکت در مقایسه با مواد بسته بندی سخت، فضای بسیار کمی را در واحد سینک، در کمد آشپزخانه یا قفسه مغازه اشغال می کنند و کیسه های کاغذی همچنین هنگام حمل یا نگهداری فضای بسیار کمی را اشغال می کنند زیرا بسیار فشرده بسته بندی می شود. ما به عنوان تامین کننده پاکت های بسته بندی سفارشی پیشرو هستیم که یک سیستم کنترل کیفیت دقیق را در کل فرآیند تولید، از تهیه مواد خام، تولید، فروش، بسته بندی تا حمل و نقل ایجاد کرده ایم و تیم های خدمات حرفه ای و تیم های طراحی برای ارائه خدمات سفارشی سازی شخصی حرفه ای داریم و مشتریان ما از مشخصات عملکرد، چرخه عمر و الزامات انطباق، از جمله نوع کیسه، اندازه، ضخامت، طراحی چاپ، کمیت، و غیره اطمینان دارند که ما نمونه یا تولید انبوه را ارائه می دهیم و ترتیب حمل و نقل برای سفارشات زمانی که تولید کامل شد.

ما با خدمات پس از فروش در تولید پاکت پنجره دار در خدمت شما هستیم که اگر محصول را به موقع دریافت نکردید یا با مشکلی در محصول مواجه شدید، لطفا در هر زمان با ما مشورت کنید زیرا طیف گسترده ای از محصولات بسته بندی را ارائه می دهیم و متخصص در ارائه راه حل های بسته بندی عالی و محصولات با کیفیت بالا برای مشتری خود در کشور است و ماموریت ما تسهیل مشتریان و ارزشمندتر کردن محصولات آنها به دلیل بسته بندی ما است و محصولات عمده ما پاکت های ایستاده، پاکت های وکیوم، بسته بندی قهوه و چای، پاکت های صنعتی، پاکت های کف تخت، پاکت های بسته بندی لباس، پاکت پنجره دار و غیره می باشد

نوشته های مشابه