پاکت پنجره دار

پاکت پنجره دار رنگی

پاکت پنجره دار رنگی

پاکت پنجره دار رنگی

پاکت پنجره دار رنگی که توسط نگارین پک تولید می شود، در انواع و رنگهای مختلف و با استفاده از جنس کرافت، پلاستیک و یا فیلم مات به بازار عرضه می شود. پاکت پنجره دار رنگی دارای پنجره بصورت مستطیل شکل است که در یک طرف آن واقع شده است و اجناس داخلی از پنجره پاکت قابل نمایش است. پاکت پنجره دار رنگی می تواند مجهز به زیپ در قسمت بالای پاکت باشد که با دستگاه حرارتی مهر و موم شده است. از این کیسه ها برای بسته بندی مواد غذایی، ترشی و ادویه جات، آب نبات و همچنین چای و دمنوش می توان استفاده کرد. پاکت پنجره دار رنگی در اندازه های مختلفی عرضه شده است. مواد استفاده شده برای تهیه این کیسه ها به طبیعت نمی رساند و از بسته بندی های سفت و محکم مانند جعبه و شیشه مقرون به صرفه تر است و جای کمتری را اشغال می کند.

شما می توانید پاکت پنجره دار رنگی را برای بسته بندی شکلات، نمک، شکر و ادویه جات هم استفاده کنید. پاکت پنجره دار رنگی برای استفاده راحت تر داری زیپ کیپ شده است و یک برش در قسمت بالای پاکت موجود است تا براحتی باز شود. همچنین پاکت پنجره دار رنگی برای بسته بندی پودرها و مواد خشک مناسب است زیرا مهر و موم بالای پاکت از ورود رطوبت به داخل پاکت جلوگیری می کند و باعث حفظ تازگی و کیفیت محصول شما می شود. همچنین بریدگی که در بالای پاکت تعبیه شده است، باعث می شود باز کزدن پاکت بصورت کاملا مرتب و بدون فشار و پارگی انجام شود.

همچنین شما می توانید برند دلخواه خود را روی پاکت پنجره دار رنگی بصورت سفارشی چاپ کنید. رنگ های مختلف پاکت پنجره دار رنگی هم به زیبایی و نمای محصول شما در طبقات فروشگاه جلوه ویژه ای می دهد. و برای افزایش فروش محصولات شما تاثیر بسزایی خواهد داشت. پاکت پنجره دار رنگی به طبیعت و محیط زیست آسیب نمی رسانن و در ضمن از اجناس شما در برابر فساد، رطوبت و بو نگهداری می کنند تا کیفیت و تازگی خود را حفظ کنند. وقتی شما محصول خود را در پاکت پنجره دار رنگی عرضه می کنید تفاوت زیادی را برای مشتری خود رقم می زنید به نسبت زمانی که تنها از کیسه های پلاستیکی استفاده کنید. طراحان حرفه ای و مجرب ما در نگارین پک بیشترین تلاش خود را می کنند تا پاکت های متنوع، با کیفیت و با استحکام تولید کنند تا جوابگوی نیاز های متعدد مشتریان محترم باشد. برای سفارش پاکت مورد نیاز خود با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

نوشته های مشابه