پاکت چند لایه

پاکت ۲ لایه

پاکت ۲ لایه

پاکت ۲ لایه

بسته بندی مواد غذایی نقش مهمی در صنایع غذایی مدرن دارد. زیرا به حفظ کیفیت محصولات غذایی و تضمین ایمنی غذا در طول عمر مفید آن، کمک می کند. پاکت ۲ لایه برای بسته بندی، دارای یک نوار خود چسب و یا زیپ دار است. پاکت ۲ لایه، یک پاکت دو لایه است که از دو لایه کاغذ کرافت سفید و یا رنگی و یک لایه پلاستیک با وزن و ابعاد مختلف تولید می شود.

پاکت های ۲ لایه ما، برای حمل و نقل محصولات فاسد شدنی مانند مواد غذایی، نوشیدنی ها، داروها و قطعات الکترونیکی ایده آل هستند. آنها اطمینان حاصل می کنند که کالاهای شما دمای محیط را در انبار و در حین حمل و نقل حفظ می کنند. علاوه بر حفاظت حرارتی، محافظت در برابر رطوبت و محافظت فیزیکی را ارائه می دهند زیرا پاکت های ۲ لایه، در برابر سوراخ شدن مقاوم هستند. ما به عنوان یک تولید کننده پاکت ۲ لایه، تضمین می کنیم که محصول ما را در جای دیگری با قیمت کمتر خریداری نخواهید کرد.

مواد اولیه در پاکت ۲ لایه، از PET متالیز شده ساخته می شود. پاکت ها به وسیله یک رویه ای از پلاستیک و کاغذ کرافت و یا فویل آلومینیوم، با دستگاه کاملا پرس و آب بندی می شوند. تنها پس از باز کردن پاکت زیپ دار و یا محل دوخت، پاکت باز می شود. پاکت ۲ لایه، معمولا به صورت ایستاده برای بسته بندی قهوه، چای و میوه های خشک مناسب است. همچنین از پاکت ۲ لایه، برای بسته بندی حبوبات استفاده می شود.

ویژگی های پاکت ۲ لایه

– کاربرد : مواد غذایی
– ویژگی : مقاوم در برابر رطوبت، قابل بازیافت، یکبار مصرف، آنتی استاتیک
– مواد تشکیل دهنده : مواد چند لایه
– شکل : پاکت ته کاست
– مواد خام اولیه : پلاستیک و پلی اتیلن کم فشار

مشخصات فنی پاکت ۲ لایه

– مواد چند لایه شامل : PA /PE /PET/OPP
– نوع زیپ استفاده شده : PET /PE Velcro
– ضخامت پاکت : با توجه به درخواست مشتری، از ۰٫۲ میلی متر تا ۲ میلی متر
– اندازه : همه اندازه ها به صورت سفارشی قابل انجام است
– موارد سفارشی : رنگ ها، آرم، نام تجاری، اندازه ها، چاپ، اشکال، و غیره
– منطقه چاپ : با توجه به فایل گرافیکی مشتری، تمام یا قسمتی از پاکت، سفارش چاپ انجام می شود
– نوع چاپ : چاپ دیجیتال از ۱ تا ۱۰ رنگ
– به طور گسترده در انواع بسته بندی محصولات استفاده می شود و دارای عملکرد ضد رطوبت، ضد گرد و غبار، ضد آب و غیره است
– پلاستیک ایمن برای مواد غذایی با ضخامت استاندارد

برخی از خدمات چاپ و تولید پاکت ۲ لایه

– پاکت ۲ لایه پلی امید متالایز نقره ای زیپ دار
– چاپ شفاف پاکت ۲ لایه بسته بندی
– پاکت ۲ لایه یک طرفه کاغذ گرافت
– پاکت یک طرفه پلی آمید زیپ دار(دارای چاپ دو رنگ سیلک یا دستی)
– پاکت ۲ لایه متالایز نقره ای
– پاکت ۲ لایه شفاف پلی امید (برای بسته بندی مواد غذایی، زیتون، آجیل)

انواع پاکت ۲ لایه عرضه شده توسط ما، از مواد خام مرغوب ساخته شده اند. استحکام آنها را افزایش می دهند و طراوت محصولات شما را برای مدت طولانی حفظ می کنند. این پاکت ۲ لایه از هر دو طرف شفاف هستند. یا به صورت چاپ شده با کاغذ کرافت قسمتی از آن پوشانده شده است. بنابراین مشتریان شما به وضوح محصولات را مشاهده می کنند.

کیفیت پاکت ۲ لایه

هر پاکت ۲ لایه دارای یک زیپ است، بنابراین می توان از آن دوباره استفاده کرد. محصول را می توان از قسمت بالا پر کرد و با مهر و موم دستی (پرس کردن) یا نوار زیپ، آن را عایق بندی کرد. این پاکت های ۲ لایه، بسته بندی ایمن را تضمین می کنند. کالا را برای مدت طولانی در شرایط اولیه خود نگه می دارند، که باعث می شود در صنایع غذایی و شیمیایی تقاضای زیادی داشته باشند.

برای باز کردن پاکت های ۲ لایه، می توان با برش دادن قسمت V شکل که در بالای پاکت، طراحی شده است به راحتی درب پاکت را باز کرد. شما می توانید با توجه به نیاز خود از بین اندازه های مختلف، پاکت خود را انتخاب کنید. برای میوه های خشک، غلات، حبوبات، ادویه ها، ترشیجات، آرد، مواد شیمیایی، شکلات، ماهی خشک، خوشبو کننده دهان، تنقلات، بسیار استفاده می شود.

در طول سال‌ها تجربه، مشتریان ما رشد کرده‌اند. انواع پاکت های شفاف ۲ لایه و سایر لوازم جانبی ما اکنون توسط افراد، ادارات پستی، چاپگرها، خرده‌فروشان. فروشگاه ها که به کیفیت اهمیت می‌دهند، استفاده می شود. تمرکز ما همیشه بر ارائه بهترین کیفیت و ارزش برای بسته بندی های هنری و لوازم جانبی، است.