پاکت کاست دار

پاکت ته کاست

پاکت ته کاست

پاکت ته کاست

گاست یا کاست یک تکه اضافی است که کیف ها را جادارتر می کند. حتی برای استحکام بیشتر به کیف استفاده می شود.پاکت ته کاست محبوب ترین کیسه های ایستاده است. این پاکت ها سازگار با محیط زیست و مقرون به صرفه ترین ظروف موجود در بازار است. می توان از آن برای مصارف غذایی و غیر غذایی استفاده کرد. این کیسه ها را می توان به صورت دستی یا با کمک خطوط بسته بندی پر کرد. سه نوع کیسه ایستاده در دسترس است – کف معمولی، ته گرد و پایین K-seal. بسته به نوع محصولی که می خواهید در کیف قرار دهید هر کدام را می توانید انتخاب کنید. پاکت ته کاست ایستاده ته گرد دارای ته گرد است. لبه بند در طرفین جوش داده شده است که ساختار کلی کیسه را تقویت می کند و یک پایه عمودی محکم و زیبا را ایجاد می کند. پاکت ته کاست ایستاده ته گرد برای محصول سبک (زیر ۶۰۰ گرم) ایده آل است. پاکت ته کاست K-seal و پایه معمولی دو نوع پاکت ته کاست هستند که برای کالاهای سنگین تر مناسب هستند. کف مهر و موم K دارای آب بندی در زاویه ۳۰ درجه نسبت به کیسه است. زاویه اجازه می دهد تا مقداری تنش از مهر و موم آزاد شود (از افتادن جلوگیری می کند) و همچنین برای پاکت ته کاست حجم اضافی ایجاد می کند.

پاکت ته کاست (همچنین به عنوان مهر و موم گوشه شناخته می شود) یک پاکت ایستاده است که فقط از یک تکه فیلم ساخته شده است، بنابراین هیچ مهر و مومی در قسمت انتهایی وجود ندارد. معمولاً به عنوان کیسه ایستاده برای محصولات دانه ای مانند شکر یا نمک با وزن بیش از ۱ کیلوگرم استفاده می شود.

 

پاکت ته کاست مزایای بسیاری دارد. ازجمله این که بسته بندی سبکی دارد. پاکت ته کاست هنگامی که خالی است در مقایسه با سایر بسته بندی های پلاستیکی غیر قابل انعطاف فضای کمی را اشغال می کند. وزن کم؛ حمل و نقل مقرون به صرفه از دیگر ویژگی های پاکت ته کاست است. پاکت ته کاست ارزان تر از بسته بندی معمولی (قوطی، بطری، و…) است. پاکت ته کاست می تواند دارای تجهیزات مختلفی باشد مانند زیپ کیپ، پنجره شفاف، روکش های براق، مات یا کاغذی. پاکت ته کاست به راحتی باز می شود سوراخ گرد و نیز گوشه های گرد. پاکت ته کاست معمولاً برای بسته بندی مواد غذایی، استفاده می‌شود.