پاکت کرافت

پاکت کرافت

پاکت کرافت

پاکت کرافت

پاکت کرافت از کاغذ کرافت کاملا طبیعی و سفید نشده ساخته شده است. پاکت کرافت به دلیل استحکام خود به خوبی شناخته شده است و بنابراین به طور گسترده در کاربردهای بسته بندی برای اهداف مختلف بسته بندی تجاری و صادراتی استفاده می شود. پاکت کرافت نگارین با استفاده از مواد در سطح جهانی و جدیدترین فناوری ساخته شده است تا بهترین احساس و تجربه را تضمین کنند.

کاربردهای متداول پاکت کرافت محصولات ارگانیک مختلف، حبوبات، میوه های خشک، چای، قهوه، غذاهای فوق العاده، آجیل و دانه ها، گیاهان و ادویه جات، ترشی جات، شکلات، غذای کودک، آب نبات، مکمل ها، نمک، شکر، نمک دریا، غذای میان وعده، صنایع غذایی، دارویی و مراقبت های شخصی است. پاکت کرافت را می توان با استفاده از دستگاه آب بندی حرارتی، زیپ قوی و شکاف V برای پارگی آسان آب بندی کرد.

برای تمام نیازهای بسته بندی مواد غذایی شما، ما در نگارین پک طیف وسیعی از محصولات را در اندازه ها و رنگ های خاص ارائه می دهیم. پاکت های مختلف نگارین از جمله پاکت کرافت با کیفیت عالی و قیمت های رقابتی می توانند نیازهای مختلف شما را برآورده کنند. پاکت کرافت نگارین چه برای استفاده تخصصی و چه شخصی برای حمل ایمن محصولات غذایی شما بهترین است. علاوه بر این، ما به شما کمک می کنیم تا سفارشی سازی مناسب را برای محصول خود انتخاب کنید. سود کسب و کار را با بسته بندی مناسب بدست آورید. پاکت کرافت با استفاده کمتر از پلاستیک بدون ایجاد اختلال در ماندگاری محصول، کمترین تأثیر زیست محیطی را تضمین می کند.

پاکت کرافت دارای جذابیت زیبایی شناسی بالایی است زیرا با استفاده از کاغذ طبیعی ساخته می شود و پاکت کرافت کاغذی گزینه بسته بندی سازگار با محیط زیست را فراهم می کند. همچنین پاکت کرافت کاغذی ردپای کربن را به حداقل می رساند. برای بسته بندی محصولاتی مانند ادویه جات، ترشی جات، حبوبات، ارزن، برنج، میوه های خشک، غذاهای حیوانات خانگی، ماسک های آرایشی و غیره استفاده می شود. یک برچسب یا برچسب رنگی را می توان برای برندسازی شخصی روی پاکت کرافت چسباند. چاپ سفارشی نیز امکان پذیر است. پاکت کرافت با زیپ و بدون زیپ موجود است. در پاکت کرافت می توان دریچه های گاز زدایی یک طرفه را برای بسته بندی دانه های قهوه وصل کرد.

پاکت کرافت بسته بندی انعطاف پذیری ارائه می دهد که از کاغذ ساخته شده است و داخل آن با فویل آلومینیومی پوشانده شده است. برای مطابقت با نیازهای مختلف، این کیسه ها در فرمت ها، شکل ها و اندازه های مختلف موجود هستند. برای اینکه محتویات بسته بندی بدون رطوبت باشد، این بسته ها معمولاً با فویل آلومینیومی لمینت می شوند. با خواص بلوک رطوبتی، اینها برای محصولات مختلف از خوراکی ها گرفته تا داروها ایده آل هستند.

نگارین پک تطبیق پذیری بالایی را در محصولات بسته بندی ارائه می دهد. برای اطمینان از همین موضوع، ما پاکت های کاغذی کرافت را در ساختارها و اندازه های مختلف به شما ارائه می دهیم.

 

نوشته های مشابه