پاکت کرافت

پاکت کرافت زیپدار

پاکت کرافت زیپدار

پاکت کرافت زیپدار

بسته بندی های امروزی نباید برای تجزیه در محیط زیست سخت باشد و ما این پاکت کرافت زیپدار را به منظور ایجاد گزینه ای مقرون به صرفه و در عین حال با کیفیت بالا که سازگار با محیط زیست است طراحی کردیم. این پاکت کرافت زیپدار کاملاً قابل کمپوست است و تنها در ۱۰ هفته تجزیه می شود. این شامل یک قفل زیپ در بالای آن است که به آن امکان می دهد دوباره بسته شود.

طراوت و همچنین محافظت در برابر رطوبت، اکسیژن و سایر عوامل خارجی را تضمین می کند و ساخت این پاکت همچنین به آن اجازه می دهد تا به تنهایی صاف بایستد و بیشتر به چشم بیاید. این پاکت کرافت زیپدار برای نگهداری مواد غذایی و نگهداری در آشپزخانه یا سازماندهی خانه عالی هستند. می توانید از آنها برای بسته بندی آب نبات، کوکی ها، دانه ها، نمک، چای، میوه های خشک و رول های میوه استفاده کنید و یا می توانید خوراکی های خانگی را به عنوان هدیه برای دوستان بسته بندی کنید.

سفارش پاکت کرافت زیپدار

یک پاکت کرافت زیپدار درجه یک با قفل زیپ قابل آب بندی است و به شکل ایستاده دارای یک لایه داخلی از درجه مواد غذایی برای حفظ بهینه چای، گیاهان و سایر مواد غذایی خشک است که شما می توانید از بین اندازه های مختلف انتخاب کنید و در واحدهای ۱۰۰ عددی سفارش دهید. همچنین ارسال پستی پاکت کرافت زیپدار رایگان را وقتی ۴۰۰ قطعه یا بیشتر سفارش می‌دهید، شامل شما می شود.

البته در صورت سفارش ۱۰۰۰ قطعه یا بیشتر، لطفاً برای تخفیف بیشتر با ما تماس بگیرید و بنابراین ما می توانیم بررسی کنیم که آیا می توانیم قیمت های بهتری به شما ارائه دهیم. در مورد پاکت کرافت زیپدار این امکان وجود دارد که لوگوی خود را د ر تعداد بالا بر روی آن ها چاپ کنید. لطفا لوگوی خود را برای ما ارسال کنید و اندازه و مقدار مورد نظر خود را به ما اطلاع دهید.

پاکت کرافت زیپدار عمدتاً از کاغذ کرافت، با استفاده از تجهیزات معمولی تولید می شود و این مواد از طریق یک فرآیند ترکیبی به هم فشرده می شوند تا محصولی زیبا و ظریف با جلوه های بصری مات تشکیل دهند. پاکت کرافت زیپدار پنجره دار عمدتا از سه لایه ورق کاغذ کرافت و پلی اتیلن مات شده تشکیل شده است تا یک پاکت پنجره دار نامرئی را تشکیل دهد و پاکت کرافت زیپدار یک محصول بسته بندی سه بعدی است که قابلیت چاپ نیز بر روی آن وجود دارد.

نوشته های مشابه