پاکت کرافت

پاکت کرافت سه طرف دوخت

پاکت کرافت سه طرف دوخت

پاکت کرافت سه طرف دوخت

پاکت کرافت سه طرف دوخت : پاکت کرافت سه طرف دوخت به دلیل استفاده حداقلی مواد اولیه در آن دارای قیمت تمام شده پایینی می باشد. پاکت کرافت سه طرف دوخت بسته بندی بسیار سبک و شکیلی می باشد. از پاکت کرافت سه طرف دوخت برای بسته بندی انواع مواد غذایی به خصوص حبوبات بسیار استفاده می شود. پاکت کرافت سه طرف دوخت در سایز ها و طرح های مختلفی موجود است که شما با توجه به سلیقه خود می توانید آن ها را سفارش دهید. یکی از ویژگی های منحصر به فرد پاکت کرافت سه طرف دوخت امکان چاپ لوگو و طرح مورد نظر به صورت برجسته می باشد که زیبایی خاصی به این نوع پاکت می بخشد.

پاکت کرافت سه طرف دوخت به دلیل کاغذی بودن بسته بندی علاوه بر اینکه به سلامت محیط زیست کمک می کند به دلیل استفاده بیش از حد از بسته بندی نایلونی  جلوه ای خاص دارد. بایستی به این نکته توجه نمود که پاکت کرافت سه طرف دوخت به صورت پنجره دار بسیار پر طرفدار می باشد. پاکت کرافت سه طرف دوخت پنجره دار برای محصولاتی مناسب است که در برابر نور کیفیت خود را از دست نمی دهند.

در کاغذ پاکت کرافت سه طرف دوخت مقدار لیگنین کاهش و مقدار گوگرد افزایش یافته است که این سبب مقاومت بسیار بالای پاکت کرافت سه طرف دوخت می شود.

نوشته های مشابه