چاپ سیلک

چاپ روی پاکت زیپ دار

چاپ روی پاکت زیپ دار

چاپ روی پاکت زیپ دار

پاکت زیپ دار یکی از انواع پاکت های بسته بندی است که جهت بسته بندی محصولات غذایی مانند قهوه، چای،خشکبار،تنقلات و … به کار می رود و توانسته بهترین بازدهی را برای مصرف کنندگان داشته باشد. پاکت زیپ دار با زیپی که دارد به خوبی از محصولات داخل خود در برابر انواع رطوبت و خرابی ناشی از هوا خوردن جلوگیری می کند و می تواند تا اندازه ی زیادی در سالم و تازه ماندن محصولات کمک کند. حال تصور کنید که بتوانید بر روی این پاکت های پر طرفدار لوگو و تبلیغات دلخواهتان را چاپ کرده و برای خود علاوه بر فروش تبلیغ نیز انجام دهید. شما می توانید بر روی هر سایز و اندازه ای از پاکت زیپ دار به راحتی تبلیغاتتان را چاپ کرده و فروشتان را از این راه چندین برابر کنید.

چاپ بر روی پاکت زیپ دار یک فرآیند کاملا تخصصی و حرفه ای است که می تواند به خوبی یک فروش را حرفه ای و تخصصی کند. پاکت های زیپ دار جزو پاکت های ماندگار و پر کاربرد محسوب می شوند که پس از اتمام محصول خریداری شده از شما نیز می توانند آن را مورد استفاده قرار دهند که از این حیث بسیار عالی و پر کاربرد است. پس زمانی که محصول شما در داخل پاکت تمام می شود مشتری تان به راحتی پاکت آن را دور نمی ریزد و تبلیغ شما بر روی پاکت نیز باقی خواهد ماند.

نگارین پک یک مجموعه ی تخصصی فروش انواع پاکت های بسته بندی است که به فروش پاکت های زیپ دار چاپ شده نیز می پردازد. شما در نگارین پک می توانید طرح ها و تبلیغات مورد نظرتان را بر روی پاکت های مختلف مانند پاکت زیپ دار چاپ کنید و به صورت هدفمند آن را به مشتریانتان ارائه دهید. نگارین پک به چاپ روی پاکت متالایز، چاپ روی پاکت کرافت، چاپ روی پاکت غذایی، چاپ روی پاکت زیپ دار و … می پردازد. شما نیز می توانید با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و پاکت مورد نیازتان را با چاپ طرح دلخواهتان سفارش دهید.

نوشته های مشابه