چاپ کیسه

چاپ کیسه تبلیغاتی

چاپ کیسه تبلیغاتی

چاپ کیسه تبلیغاتی

چاپ کیسه تبلیغاتی، یکی از کارامدترین و ارزان ترین شیوه های تبلیغاتی می باشد که تقریبا برای تمامی برند ها انجام می گیرد. در چاپ کیسه تبلیغاتی سه عامل بسیار پر اهمیت وجود دارد: کیفیت و متریال مورد استفاده در تولید این محصول، چاپ و گرافیکی بر روی این محصولات به کار می رود و حجم این محصولات. جنس غالب این محصولات نایلون می باشد که از لحاظ ضخامت با یکدیگر متفاوت می باشند.

مهم ترین جزء یک کیسه، دسته آن می باشد و انواع کیسه نایلونی از لحاظ فرم و ساختار دسته شامل این موارد می باشند: کیسه نایلونی دسته موزی، کیسه نایلونی دسته بندی (در این نوع از کیسه نایلونی، دسته جزوی از ساختار کیسه نیست و به آن متصل شده است. به این فرم کیسه زنبیلی نیز می گویند.)، کیسه نایلونی دسته رکابی.

در چاپ سیلک و کیسه تبلیغاتی تنها بعد تبلیغاتی اهمیت ندارد بلکه هر مجموعه و برندی، برای فروش محصولات خود و توزیع آن از کیسه استفاده می نماید که جزوی از نشانه ها و شناسه های آن برند به حساب می آید و چه بسا تا مدت ها نیز استفاده شود یا در تیررس نگاه افراد باشد. به همین دلایل که ذکر شد در تهیه یک کیسه تبلیغاتی برای یک برند و چاپ بر روی آن، دقت و حساسیتی باید صورت بگیرد. مواردی مانند پاکت های بسته بندی، کیسه تبلیغاتی با نوع چاپ و گرافیک های به کار رفته بر روی آن، متریالی که دارد و مواردی از این دست، چهره یک برند می باشند که اهمیت به آن ها به اندازه اهمیت به کیفیت محصول می باشد.

امروزه تبلیغات اصلی و عواملی که میزان فروش یا بازدهی یک محصول را بالا می برند، دقت به همین جزئیات است و برندی که نسبت به نکات ظریفی چون کیسه توزیع محصولات خود، گرافیکی که بر روی آن چاپ می شود و نوع چاپ و کیفیت آن بی توجه باشد، بخش پر اهمیتی از تبلیغات را از دست داده است و عرصه را به حریفان خود واگذار کرده است.

حتی موضوع کوچکی چون دسته کیسه تبلیغاتی که برای توزیع محصولات استفاده می شود و کیفیت اتصال دسته و راحتی آن، دارای اهمیت می باشد و نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد. نوع گرافیکی که بر روی این محصولات چاپ می شود، اهمیت فراوانی در جلب توجه مخاطب دارد. تقریبا تمام برندها از این محصولات برای توزیع و فروش کالاهای خود نیاز دارند. حال آن که کدام گرافیک بتواند توجه مخاطب را به خود جلب کند و او را درگیر نماید، بخشی است که بازدهی تبلیغات را نمایان می سازد.

گرافیک به چاپ رسیده بر روی این محصولات باید با نهایت حسن سلیقه و هوش تجاری طراحی شود و شامل نشانه و نمایه برند مزبور باشد. اگر شرکت، فروشگاه یا یک برند تجاری، کارشناس متخصص و کار آزموده ای برای طراحی گرافیک ندارند باید این کار را به طراحان کار بلد که در این حوزه فعالیت کرده اند، بسپارند. کسانی که با رنگ های مناسب بر روی کیسه های نایلونی آشنا هستند، سلیقه مشتری را می دانند، نمونه های موجود در بازار را می شناسند و نکاتی مانند آن.

نوع گرافیک باید کاملا مرتبط با موضوع تجاری آن برند باشد. استفاده از پیام های تبلیغاتی به خصوص برای کیسه هایی که برای توزیع کالاهای هنری و فرهنگی یا سبک غذایی خاص استفاده می شوند، می تواند مفید و جذاب باشد. داشتن نوآوری علاوه بر توجه به برندهای مشابه موجود در بازار می تواند مفید واقع شود.

رنگ زمینه کیسه تبلیغاتی که چاپ بر روی آن انجام می گیرد غالبا به دو رنگ سیاه و شیری می باشد که جنس های متفاوتی دارند و در گرماژ های مختلفی تولید می گردند. در میان کیسه های توزیع دسته موزی، گرماژهای ۱۸۰ میکرون، ۱۶۰ میکرون و ۱۴۰ میکرون در میان انواع آن پر فروش می باشد. رنگ های مورد استفاده در چاپ کیسه تبلیغاتی محدود می باشند و در انواع دلخواه افراد از رنگ پر طرفدار طلایی که درخواست های فراوانی دارد، برای طرحی گرافیکی محصول خود سفارش می دهند.

از آن جایی که کیسه های با گرماژ ۱۴۰ میکرون برای حمل مواد با وزن های متفاوتی استفاده می شوند نیاز به تقویت مقاومت و استحکام دارند. برای استحکام بیشتر دسته و جلوگیری از پاره شدن دسته به خصوص در انواع نایلون دسته موزی، دسته را با پرس کردن و چسباندن یک لایه در حوالی دسته، تقویت می نمایند. که به آن نایلون دسته موزی تقویت شده نیز می گویند.

گرماژ پر کاربرد برای کیسه های تبلیغاتی با دسته زنبیلی بیشتر ۱۴۰ میکرون می باشد و کاربرد وسیعی برای حمل کالاهای فروشگاهی دارد. گرماژ مورد استفاده در کیسه های نایلونی دسته رکابی بیشتر در انواع ۹۰ میکرون و ۱۴۰ میکرون می باشد. انواع کیسه های تبلیغاتی را به صورت فلت یا برای حجم بخشی بیشتر، به صورت کاست دار می سازند.

کاست فضایی است که در یک ضلع از کیسه به آن می دهند. کیسه تبلیغاتی فلت به صورت سه طرف دوخت می باشد که یکی از رایج ترین و ابتدایی ترین انواع است که برای کالاهایی که متوسط و کوچک مناسب می باشد. ولی برای کیسه های توزیع که نیاز به حجم بیشتر دارند و کالاهای بزرگتری را حمل می کنند، از انواع کاست دار استفاده می شود.

کیسه های کاست دار به صورت پایین کاست دار یا بغل کاست دار می باشند. کیسه های نایلونی دسته زنبیلی و دسته موزی را به تمام انواع فلت، پایین کاست دار و از دو طرف کاست دار می ساند. ولی کیسه های نایلونی رکابی را به طور معمول، به صورت بغل کاست دار تولید و عرضه می نمایند.

قیمت چاپ کیسه تبلیغاتی متفاوت می باشد و بستگی به عوامل متعددی دارد. گرماژ این محصول در قیمت آن نقش مهمی دارد. نوع متریال به کار رفته در این محصولات نیز در قیمت آنها اثر دارد. شیوه چاپ، تعداد رنگ های به کار رفته در چاپ بر روی بدنه محصول، وضوح و کیفیت آن همگی بر قیمت آن اثر دارد. نوع دسته بندی و فرم و شکل آن نیز در هزینه تولید و عرضه این محصولات اثر دارد.

انواع دسته کیسه تقویت شده نسبت به انواع ساده تر نرخ بیشتری دارند. ابعاد کیسه نیز به دلیل میزان مواد اولیه مصرف شده برای تولید این محصولات، نیز در قیمت آن اثر دارد. وسعت فضای چاپ نیز از عوامل مؤثر بر قیمت این محصولات هستند. بسیاری از افراد برای تعیین گرفیک و طراحی نقش چاپ شده بر روی این محصولات، از تیم طراحی گرفیک مجموعه های چاپ بهره می برند که در این صورت هزینه های چاپ کیسه تبلیغاتی، شامل هزینه طراحی نیز می گردد. وزن و تعداد محصولات تولیدی نیز در قیمت آن ها اثر می گذارد.

انواع کیسه تبلیغاتی را با جنس های گوناگون می توانید از این مجموعه دریافت نمایید. ابعاد تولید شده در این مجموعه متنوع می باشند و انواع نیازها و سلیقه ها را اشباع می نمایند. گرماژ های مورد استفاده برای هر کدام از کیسه ها با توجه به میزان تحمل وزن و نوع کالایی که تولید کننده قصد در ارائه و توزیع آن ها دارد، متفاوت می باشد. ما این محصولات را با قیمت های مقرون به صرفه نسبت به نمونه های مشابه موجود در بازار تولید و عرضه می نماییم. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش، با همکاران ما در این مجموعه تماس حاصل بفرمایید.