پاکت ترحیم

پاکت ترحیم پله نوروزخان

پاکت ترحیم پله نوروزخان

پاکت ترحیم پله نوروزخان

پاکت ترحیم یکی از ابزار پذیرایی در مراسم سوگواری و مناسبتی می باشد که کاربرد روز افزونی داشته است و مخاطبان خود را یافته است. مراسم ختم یکی از مراسم مهم در فرهنگ و رسوم مردم است که به ‌منظور اظهار همدردی با خانواده ‌های عزادار برگزار می‌ شود. پذیرایی یکی از بخش های مهم مراسم سوگواری و ترحیم است که به دلیل مساعد نبودن حال میزبانان با مشقاتی همراه است. استفاده از پاکت ترحیم راهی برای تسهیل امر پذیرایی در این مراسم می باشد که زحمت کمتری برای میزبانان در بر خواهد داشت.

پاکت ترحیم پله نوروزخان می تواند هم به صورت کاغذی باشد و از کاغذ کرافت یا گلاسه ساخته شود و هم می تواند به صورت پلاستیکی و شفاف باشد که طراحی ویژه مراسم ترحیم بر روی آن چاپ شده است. در هر صورت انتخاب مناسب پاکت ترحیم اهمیت زیادی دارد و بسته به نوع پذیرایی و محتوای آن دارد. در صورتی که برای پذیرایی از میهمانان در مراسم ترحیم از میوه و خوراکی هایی از این دست استفاده می شود و یا یک نوشیدنی خنک درون بسته بندی وجود دارد، بهتر است از پاکت ترحیم ساخته شده از پلاستیک استفاده شود که به سادگی دچار پارگی و ناراحتی میزبان نگردد.

پاکت ترحیم پله نوروزخان

به طور معمول پاکت ترحیم را از نوع پاکت پلاستیکی زیپ دار ایستاده سفارش می دهند که یک تصویر گرافیکی سیاه رنگ به همراه متن و نام و یاد فرد مرحوم بر روی آن به چاپ رسیده است. زیپ بالای پاکت اجازه می دهد شخص پس از برداشتن هر کدام از خوراکی های داخل پاکت آن را بسته و از بیرون ریختن باقی محتوای آن جلوگیری می کند.

ویژگی دیگر پاکت ترحیم کاست آن در ضلع پایینی می باشد که هم به آن قابلیت ایستایی می دهد و به افزایش گنجایش آن کمک می کند. زیرا بسیاری از خوراکی های مورد استفاده برای قرار دادن در پاکت ترحیم دارای حجم می باشند و نیاز به گنجایش بیشتری نسبت به پاکت های سه طرف دوخت دارند.

پاکت ترحیم پله نوروزخان

مزایای استفاده از پاکت ترحیم پله نوروزخان

مراسم ‌های عزاداری و ختم به عنوان یکی از مراسم ‌های پر اهمیت در میان خانواده های ایرانی است که نشان از احترام به رفتگان و گرامی داشت یاد آن ها است و همواره افراد بسیاری از سوی خانواده ‌ها و دوستان متوفی در مراسم ترحیم شرکت می نمایند. ارائه خوراکی‌ ها و نوشیدنی‌ ها به مهمانان از پایه های ثابت این مراسم از گذشته تا امروز بوده است. اما با توجه به شرایط میزبانان و محدودیت ‌های مختلفی که ممکن است بر برگزاری این مراسم ‌ها وجود داشته باشد، استفاده از پاکت ‌های ترحیم یا همان پاکت ختم به عنوان یک جایگزین مناسب برای پذیرایی نفر به نفر می باشد.

یکی از دلایل استفاده از پاکت ‌های ترحیم در مراسم ختم ذکر نام مرحوم در هنگام پذیرایی و مراسم می باشد. به همین دلیل نام مرحوم به همراه شعر و یا جملات محبت آمیزی از سوی بستگان مرحوم برای ابراز دلبستگی با شخص از دست رفته، بر روی پاکت ترحیم چاپ می شود که در مراسم و پس از آن به همراه میهمانان باقی می ماند و یاد شخص را زنده نگه می دارد. طرح ها و نقوش گرافیکی چاپ شده بر روی پاکت ترحیم نیز به طور معمول از نقوش سنتی ایرانی می باشد که به نشان سوگواری با رنگ تیره و سیاه چاپ می شود.

پاکت ترحیم پله نوروزخان

مزیت دیگر استفاده از پاکت ترحیم این است که میزبان و یا شخصی که برای این منظور تعیین شده است، نیازی به رفت و آمد چند باره برای تعارف کردن تمام خوراکی ها و نوشیدنی ها ندارد و تنها با یک بار پذیرایی یک بسته بندی کامل از خوراکی ها و نوشیدنی های مهیا شده برای مراسم ترحیم در اختیار مهمانان قرار می گیرد. با استفاده از پاکت ترحیم نیازی به پیش دستی، لیوان و ظروف فراوان نیست.

استفاده از ظروف یکبار مصرف ضایعات فراوانی به همراه دارد و هزینه زیادی را هم به میزبان تحمیل می نماید. همچنین با ریخت و پاش هایی نظیر ریختن نوشیدنی در لیوان یک بار مصرف و مواردی از این دست به همراه دارد. ظروف شکستنی نیز همان طور که از نام آن پیداست با مشکلاتی نظیر شکستن ظروف همراه است و پس از مراسم نیاز به شستشوی ظروف می باشد که مشقات فراوانی را برای میزبانان به همراه خواهد داشت. با استفاده از پاکت ترحیم تمامی این مشکلات مرتفع می گردد.

دیگر آنکه استفاده از پاکت ترحیم پله نوروزخان ایجاد همبستگی و انس میان مهمانان و میزبان را افزایش می دهد و نشان دهنده میزان احترام میزبان به مهمان خود می باشد. پاکت ‌های ترحیم با ارائه مواد خوراکی و نوشیدنی و یادبودهایی کوچک به عنوان یادبودهایی برای مهمانان مراسم ختم به حساب می آید. مزیت دیگر استفاده از پاکت ترحیم، بهداشت بیشتر این نوع از پذیرایی می باشد. با قرار دادن خوراکی‌ ها و نوشیدنی‌ ها درون پاکت ‌های ترحیم مکان مراسم پاکیزگی بیشتری خواهد داشت.

پاکت ترحیم پله نوروزخان

استفاده از پاکت ‌های ترحیم پله نوروزخان برای قرار دادن خوراکی‌ ها و نوشیدنی‌ ها به مهمانان، امکان ارائه گسترده ‌تری از مواد غذایی و نوشیدنی‌ ها را ایجاد می‌ کند. با این روش، می‌ توان به راحتی انواع مختلفی از خوراکی‌ ها و نوشیدنی‌ ها را در پاکت ‌های ترحیم قرار داد و به مهمانان ارائه کرد. در عین حال استفاده از پاکت ترحیم روش اقتصادی تری می باشد. جمع کردن یک بسته خوراکی و نوشیدنی در یک پاکت ترحیم هزینه های پذیرایی را کاهش می دهد و جایگزین ارزان ‌تری برای پذیرایی از مهمانان می باشد.

از جمله مزیت های دیگر پاکت ترحیم که استفاده از آن ها جایگزین روش های سنتی پذیرایی در مراسم سوگواری و ختم شده است، تخمین درست هزینه ها و تأمین به اندازه خوراکی ها می باشد. در روش پذیرایی سنتی، به دلیل نداشتن اطلاعات از کم و بیش پذیرایی و خارج از کنترل بودن آن، ممکن است میوه و خوراکی های بسیاری بیشتر از نیاز مهمانان تهیه شود و یا برخلاف آن ممکن است، ابزار پذیرایی کمتر از میزان مورد نیاز برای مهمانان باشد. در حالی که با بسته بندی کردن خوراکی ها و آشامیدنی های مراسم در پاکت ترحیم می توان میزان مورد نیاز از خوراکی ها رابا دقت تخمین زده و هزینه ها را برآورد نمود.

پاکت ترحیم پله نوروزخان

ویژگی های پاکت ترحیم پله نوروزخان

پاکت ‌های ترحیم، علاوه بر جنبه زیبایی، نیاز به مقاومت و استحکام مناسبی نیز دارند تا بتوانند محتویات خود را به خوبی و برای مدت زمان مناسبی حمل نمایند. نباید در تهیه پاکت های ترحیم تنها به جنبه جذابیت های بصری آن ها توجه نمود و از کیفیت و استقامت آن ها در حمل و انتقال مواد غافل شد.

پاکت ترحیم از پلاستیک شفاف با ضخامت مناسب ساخته می شود که طرح و نقش زیبایی متناسب با فرهنگ ایرانی بر روی آن چاپ می شود. میزان ضخامت و استحکام بدنه پاکت ترحیم به میزانی است که به سادگی دچار پارگی و خراش نمی گردد. طراحی و ساختار داخلی و بیرونی پاکت نیز بر مقاومت و استحکام آن ‌ها تأثیرگذار است.

همچنین پاکت ترحیم باید مقاومت مناسبی در برابر شرایط محیطی مختلف مانند رطوبت، گرما، سرما و آلودگی دارد. جاذب آب و مواد روغنی نیست و هوا و رطوبت به داخل آن نفوذ نمی کند. پاکت ترحیم می توان محتویات خود را به خوبی حفظ کرده و از آسیب دیدن و خراب شدن محتوای آن جلوگیری نماید.

پاکت ترحیم پله نوروزخان

از جمله ویژگی ها دیگر پاکت ترحیم خاصیت ایستاده بودن آن می باشد. به طور معمول یک فضا مستطیل شکل در بخش پایینی پاکت ترحیم قرار داده می شود که به پاکت ترحیم گنجایش بیشتری می دهد و به پاکت کمک می کند به حالت ایستاده باقی بماند. ایستاده بودن پاکت ترحیم در مراسم سوگواری سبب می شود تا چینش پاکت های ترحیم بر روی میزهای پذیرایی با نظم و آراستگی خاصی همراه باشد و بر روی یکدیگر تلنبار نشوند. به علاوه ایستاده بودن پاکت ترحیم موجب می شود فضای کمی را بر روی میز اشغال نمایند و تعداد بیشتری پاکت ترحیم در فضای در نظر گرفته شده، جای گیرند.

ویژگی دیگر پاکت ترحیم پله نوروزخان، زیپ دار بودن آن می باشد. به این دلیل که میزبان باید پاکت ها را باز نموده و خوراکی ها و نوشیدنی های مورد نظر خود را درون این پاکت ها قرار دهد و میهمان نیز از محتوای داخل پاکت با توجه به خواست و نیاز خود در هر زمان و به صورت چند بار مصرف استفاده نماید، درب پاکت ترحیم را به صورت زیپ دار در نظر می گیرند. وجود زیپ باعث می شود که محتوای پاکت بیرون نریزد و شخص هر زمان که خواست از محتویات داخل آن استفاده نماید.

کیفیت چاپ و رزولوشن تصویر و نوشته های چاپ شده بر روی پاکت ترحیم پله نوروزخان بسیار بالا بوده و یاد بودی زیبا برای فرد از دست رفته می باشد که بسته به سلیقه سفارش دهندگان تنوع بسیار بالایی دارد. این تصاویر و نوشته ها به سفارش مشتری با بالاترین کیفیت ممکن و دستگاه های پیشرفته در این مرکز تولید شده و به متقاضیان عرضه می گردد.

پاکت ترحیم پله نوروزخان

انواع پاکت ترحیم پله نوروزخان

پاکت ترحیم پله نوروزخان با توجه به سلایق گوناگون، دارای انواع مختلفی نیز می باشد که در این مرکز تولید و پخش پاکت با بهترین کیفیت به متقاضیان ارائه می گردد. پاکت ترحیم ساخته شده از پلاستیک شفاف یکی از ارزان قیمت ترین و در عین حال پر فروش ترین انواع کاغذ ترحیم می باشد که در طرح ها و نقش ها و ابعاد مختلف در این مجموعه به فروش می رسد.

پاکت ترحیم پنجره دار نوع دیگری از پاکت های ترحیم می باشد که محتوای درون بسته را برای مصرف کننده به نمایش می گذارد و اجازه می دهد تا مصرف کننده پیش باز کردن بسته به محتوای درون آن دقت کرده و با توجه به سلیقه خود خوراکی و نوشیدنی مورد نظر خود را خارج سازد. پاکت ترحیم پنجره دار، کیفیت بصری بسیار مطلوبی دارد و به همین دلیل فروش بسیار بالایی در مراسمی از این دست دارد.

پاکت ترحیم کاغذی نیز نوع دیگری از این محصولات می باشد که می تواند به دو صورت کاغذ کرافت و یا کاغذ گلاسه تولید و عرضه گردد. پاکت ترحیم کاغذی دوستدار طبیعت است و با آن سازگاری بیشتری دارد و پس از مصرف به چرخه تولید باز می گردد. همچنین پاکت ترحیم کرافت و یا گلاسه ظاهری زیبا و جذاب دارد که یادآور پاکت های کاهی مورد استفاده در گدشته می باشد. با این حال پاکت ترحیم کاغذی نیز دارای معایبی می باشد.

پاکت ترحیم پله نوروزخان

پاکت ترحیم کاغذی نسبت به پاکت کرافت پلاستیکی مقاومت کمتری دارد و در مجاورت رطوبت از هم گسیخته و پاره می شود. همچنین روغن و لکه به راحتی بر روی آن نقش بسته و جذب بافت سلولزی می گردد در حالی که تمیز کردن پاکت پلاستیکی بسیار سریع آسان می باشد و رطوبت را به خود جذب نمی نماید.

به طور کلی می توان گفت به صرفه ترین نوع پاکت ترحیم که از پرفروش ترین انواع آن نیز می باشد و در این مجموعه با طرح و نقش های مختلف ارائه می گردد، پاکت ترحیم ایستاده زیپ دار می باشد که جنس بدنه آن از مواد شفاف می باشد. پلاستیک بر خلاف کاغذ هوا را از خود عبور نمی دهد و موجب فساد زود هنگام خوراکی های درون پاکت نظیر نوشیدنی ها یا میوه ها نمی گردد و عطر و طعم آن ها را حفظ می نماید.

پاکت ترحیم پله نوروزخان

قیمت پاکت ترحیم پله نوروزخان

قیمت پاکت ترحیم پله نوروزخان به عوامل متعددی بستگی دارد. شاید بتوان نخستین عامل را در قیمت پاکت ترحیم ابعاد و میزان گنجایش آن در نظر گرفت، کاست دار بودن یا نبودن آن  و طول و عرض پاکت می تواند در قیمت آن اثر بگذارد. بدیهی است که پاکت های ترحیم با ابعاد کوچکتر که از اطراف یا کف دارای دوخت باشند، قیمت ارزان تری دارند.

مورد دیگری که بر قیمت پاکت ترحیم پله نوروزخان اثر می گذارد، کیفیت مواد اولیه به کار رفته و میزان ضخامت پاکت ترحیم می باشد. پاکت ترحیم با کیفیت که در ساخت آن از متریال مرغوبی استفاده شده است و ضخامت دیواره آن بیشتر است، قیمت بیشتری دارد و ارزش پرداخت این هزینه را نیز دارد و به سادگی دچار پارگی و سوراخ شدن نمی شود.

پاکت ترحیم پله نوروزخان

مورد دیگری که در قیمت پاکت ترحیم پله نوروزخان  اثر دارد، طرح روی پاکت می باشد که به صورت سفارشی در این مرکز و با استفاده از پرینترها و تجهیزات مدرنی انجام می گیرد. در صورتی که تنها یک سمت پاکت دارای طرح و نقش گرافیکی باشد و یا فضای کوچکی از سطح پاکت ترحیم دارای تصاویر و نقوش چاپی باشد، قیمت ارزان تری دارد نسبت به یک پاکت ترحیم که در هر دو سو دارای طرح و نقش می باشد. وسعت طرح گرافیکی نیز عامل مهمی در قیمت پاکت ترحیم دارد.

کیفیت چاپ و رزولوشن تصویر نیز اهمیت دارد. شما می توانید این پاکت ها را مطابق با سلیقه خود با بهترین کیفیت ممکن و قیمتی مقرون به صرفه در این مرکز تولید پاکت ترحیم سفارش دهید و در محل مورد نظر خود دریافت نمایید. این مرکز تولید پاکت ترحیم هیچ گونه محدودیتی در میزان سفارش نداشته و سفارش شما را در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال خواهد نمود.

مورد دیگری که در قیمت پاکت ترحیم پله نوروزخان اثر گذار می باشد، میزان سفارش می باشد. این معمول است که بر روی سفارش های با میزان بالا تخفیفاتی در نظر گرفته می شود و موجب کاهش قیمت ها می گردد. از جمله موارد دیگری که در قیمت پاکت ترحیم نقش دارد، زیپ دار بودن آن می باشد. این گزینه نیز از عوامل اثر گذار بر قیمت پاکت ترحیم می باشد.

پاکت ترحیم پله نوروزخان

اوضاع و شرایط اقتصادی، نوسانات قیمت ارز، نرخ مواد اولیه مورد استفاده در تولید پاکت ترحیم، موجود بودن مواد اولیه در بازار ایران و یا وارداتی بودن آن ها و عوامل متعدد دیگری از این دست نیز همگی می توانند بر قیمت پاکت ترحیم اثر می گذارد. با در نظر گرفتن تمامی این موارد، این مرکز تولید و پخش پاکت ترحیم پله نوروزخان، این محصولات را با قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه تولید و میان مصرف کنندگان توزیع می نماید. مشتریان پر تعداد این مجموعه و حجم سفارشات ما نمایانگر کیفیت محصولات و میزان رضایت مصرف کنندگان می باشد. پاکت ترحیم در این مرکز با قیمتی بسیار مناسب نسبت به کیفیت بالایی که ارائه می دهد، به متقاضیان عرضه می گردد.

استفاده از پاکت ترحیم تنها در ختم ها رواج ندارد و برای مراسم آیینی و مناسبتی برای پذیرایی از مهمانان مورد استفاده قرار می گیرد. تهیه یک پاکت ترحیم باکیفیت موجب جلوگیری از ریخت و پاش در مراسم می شود و رضایت خاطر میزبان و میهمانان را به همراه خواهد داشت. شما می توانید این محصولات را با بالاترین کیفیت ممکن از این مرکز تهیه نمایید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با همکاران ما در این مرکز تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *