پاکت پنجره دار

مراحل ساخت پاکت پنجره دایره ای

مراحل ساخت پاکت پنجره دایره ای

مراحل ساخت پاکت پنجره دایره ای

ساخت پاکت پنجره دایره ای مراحل متعددی دارد که در ادامه به بیان جزئیات آن پرداخته می شود. پاکت های پنجره دایره ای از پرفروش ترین کاربردی ترین محصولات این مجموعه می باشند که قیمتی مقرون به صرفه نیز دارند و به همین جهت برای بسته بندی بسیاری از محصولات مورد استفاده قرار می گیرند. پاکت های پنجره دایره ای از لحاظ رنگ و طرح تنوع بالایی دارند و می توان آن ها را با توجه به نیاز و درخواست سفارش دهنده سفارشی سازی نموده و طرح و نقش مورد نظر تولید کننده و فروشنده محصول را بر روی آن چاپ نمود. این خدمات با بهترین کیفیت در این مرکز انجام گرفته و با قیمتی به صرفه به متقاضیان عرضه می گردد.

کیفیت چاپ بر روی پاکت پنجره دایره ای بسیار بالا است و این به دلیل استفاده از تجهیزات و پرینترهای پیشرفته و مدرن این مجموعه می باشد. با استفاده از این قابلیت، مجموعه ها و کسب و کارهای کوچک و بزرگ می توانند نشان و لوگوی برند خود را که بخشی از هویت بصری آن به حساب می آید بر روی پاکت پنجره دایره ای چاپ نموده و با شناساندن مجموعه خود به مشتری، به تبلیغ و بازاریابی محصول خود کمک نمایند. این پاکت های پنجره دایره ای می توانند به صورت رنگی با رنگ های متنوع و زیبا عرضه شوند و محدودیتی در انتخاب رنگ وجود نخواهد داشت.

مراحل ساخت پاکت پنجره دایره ای (۱)

مراحل ساخت پاکت پنجره دایره ای

پاکت پنجره دایره ای بدنه ای پلاستیکی داشته و بسیار سبک می باشد. برای تولید این پاکت ها از رول هایی استفاده می شوند که پیش از طی مراحل ساخت پاکت باید چاپ بر روی آن انجام گیرد. در این بخش از مراحل ساخت، طرح و نقش و یا رنگ مورد نظر سفارش دهنده با استفاده از تجهیزات پیشرفته با بهترین کیفیت بر روی رول ها چاپ می شود. غلظت رنگ ها بسیار مطلوب و چشم نواز می باشند. این رول ها بر روی یک لایه پلی اتیلن لمینت می شوند.

این لایه پلی اتیلن که در این بخش از مراحل ساخت بر روی رول سازنده پاکت پنجره دار، لمینت شده است، آن را قابل استفاده برای قرار دادن مواد بهداشتی و خوراکی می نماید. لایه پلی اتیلن ویژگی های بسیاری دارد نخست آنکه بر استحکام و مقاومت دیواره پاکت می افزاید و دیگر آنکه لایه پلی اتیلن در برابر واکنش شیمیایی، رطوبت، گرما و سرما بسیار مقاوم است و از محتوای درون پاکت پنجره دایره ای محافظت می نماید.

رول مورد استفاده برای ساخت پاکت پنجره دایره ای که در این بخش از مراحل ساخت آماده شده است، با ابعاد مناسب و به اندازه عرض پاکت برش می خورد تا به محض قرار گرفتن در دستگاه و رسیدن به مرحله مورد نظر جدا شده و با جداره دیگر دوخت شود. در ادامه می توانید شیوه قرار گرفتن این رول ها و طریقه ساخت پاکت پنجره دایره ای را مشاهده نمایید.

این نکته نیز باید ذکر گردد که پنجره دایره ای تعبیه شده بر روی پاکت نیز در این مرحله بر روی رول برش خورده و جدا شده است و به عبارت دیگر دیواره پاکت آماده شده و به صورت رول در آمده تا وارد چرخه ساخت شده و باقی مراحل ساخت را طی نماید.

در مراحل بعدی ساخت پاکت پنجره دایره ای، دیواره دیگر پاکت که فاقد پنجره دایره ای می باشند و با عرض و طول مناسب برش خورنده اند به صورت یک رول دیگر در دستگاه قرار گرفته و با دیواره دیگر دوخت می شوند. این دوخت در سه ضلع چپ و راست و پایین انجام می گیرد. کیفیت دوختی که در این بخش از مراحل ساخت پاکت پنجره دایره ای انجام می گیرد، بسیار بالا است و از استحکام بالایی برخوردار است.

مراحل ساخت پاکت پنجره دایره ای (۱۳)

در این میان از سلسله مراحل ساخت پاکت پنجره دایره ای یک زیپ در بخش بالایی تعبیه می شود که باز و بسته کردن آن را آسان سازد. این بخش از مراحل ساخت قابلیتی بسیار کاربردی را به پاکت پنجره دایره ای می افزاید و از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

در بخش بعدی از مراحل ساخت پاکت پنجره دایره ای، با استفاده از یک قالب فلزی، رگال بالایی پاکت پنجره دایره ای که برای قرار گرفتن در میله های فروشگاهی تعبیه شده است بر روی دو دیواره پاکت که به هم دوخت شده اند، حک شده و جای رگال با شکل مورد نظر بر روی پاکت خالی می شود. پس از طی این مراحل پاکت پنجره دایره ای آماده بوده و در تعدادهای مورد نظر و به میزان سفارش ها بسته بندی شده و آماده ارسال و توزیع می گردد. توزیع پاکت پنجره دایره ای در این مجموعه با مقادیر بالای انجام می گیرد و در هر نقطه از ایران به دست سفارش دهنده می رسد.

مراحل ساخت پاکت پنجره دایره ای (۲)

مزایای پاکت پنجره دایره ای

پاکت پنجره دایره ای که تا کنون مراحل ساخت آن ذکر گردید یک نوع از بسته بندی کاربردی و مناسب هستند که می توانند دامنه گسترده ای از محصولات سبک و با ابعاد مختلف را در خود جای دهند و به دلیل ویژگی هایی که دارند انتخابی هوشمندانه برای بسیاری از فروشندگان و تولید کنندگان می باشند. پاکت پنجره دایره ای بسیار مقرون به صرفه می باشد. زیرا هزینه تولید و حمل و نقل آن ها بسیار کمتر از بسیاری پاکت های بسته‌ بندی‌ دیگر است.

مواد اولیه به کار رفته در پاکت پنجره دایره ای ارزان تر از بسیاری از پاکت های کرافت، گلاسه یا متالایز می باشند و به همین دلیل قیمت مناسب تری دارند. همان طور که در مراحل ساخت پاکت پنجره دایره ای به لایه پلی اتیلن در ساخت این محصول اشاره گردید، جنس بدنه این پاکت ها علاوه بر مقاومت بالا قیمتی مقرون به صرفه دارد.

بدنه پاکت پنجره دایره ای به خوبی می تواند محتوای خود را از فرسایش، رطوبت، آلودگی محیطی نظیر مواد روغنی، گرد و غبار و مواردی از این دست حفظ کند. پاکت پنجره دایره ای که مراحل ساخت آن را مشاهده نمودید در برابر خراش، پارگی و مواردی از این دست مقاوم است و در برابر بسیاری از آلودگی های محیطی محافظت می شود.

مراحل ساخت پاکت پنجره دایره ای (۳)

از مزایای دیگر پاکت پنجره دایره ای وزن سبک آن می باشد. وزن کم این پاکت ‌ها باعث کاهش هزینه ‌های حمل و نقل و انرژی مصرفی مورد نیاز در طی مراحل ساخت مربوط به آن ها می‌ شود. این پاکت های سبک بسیار انعطاف‌پذیر نیز می باشند. به همین دلیل هیچ نگرانی برای شکستن، ترک خوردن و دفرمه شدن این پاکت ها چه در مراحل ساخت و چه در مراحل پخش و توزیع و یا استفاده و قرار گرفتن در فروشگاه ها وجود نخواهد داشت. همچنین پاکت پنجره دایره ای در سایزها و ابعاد مختلف تولید می شود، که این ویژگی موجب سازگاری با انواع محصولات می‌ گردد.

مزیت دیگر استفاده از پاکت پنجره دایره ای مقاومت آن در برابر شوک و ضربه می باشد. این پاکت ‌ها مقاومت خوبی در برابر شوک ‌ها و ضربه ‌های مختلف دارند و محصولات را در برابر آسیب ‌های خارجی محافظت می‌ کنند. این پاکت ها گرما و سرما را منتقل نمی نمایند و اجازه برخورد اجسام تیز و خراش دهنده را با محتوای خود نمی دهند.

پاکت پنجره دایره ای قابلیت نگهداری طولانی مدتی دارد و می‌ تواند به مدت زیادی محصولات را نگه دارد و از خرابی و آسیب دیدن آن ها جلوگیری کند. وجود پنجره که در مراحل ساخت پاکت پنجره دایره ای بر روی یکی از دیواره های پاکت تعبیه شده است، مزیت بزرگ استفاده از این پاکت ها می باشد.

مراحل ساخت پاکت پنجره دایره ای (۴)

این پنجره موجب ایجاد شفافیت و صداقت می گردد و مشتری به راحتی می تواند محصول درون پاکت را مشاهده نماید و از کیفیت و کمیت آن اطمینان حاصل نماید. این پنجره به مشتریان اجازه می‌ دهد تا محصول را قبل از خرید مشاهده کنند و از کیفیت، ظاهر و وضعیت آن اطمینان حاصل کنند. با داشتن پنجره دایره ای، می‌ توان اطلاعات مفیدی را به مشتریان ارائه داد. همچنین این پنجره به مشتریان اجازه می‌ دهد تا محصولات مختلف را مقایسه کنند و بهترین گزینه را انتخاب کنند. وجود پنجره دایره ای می‌ تواند محصول را از رقبا تمایز دهد و به عنوان یک عنصر تبلیغاتی ویژه مورد توجه مشتریان قرار گیرد.

اطمینان به وجود آمده از طریق مشاهده محصول به کمک این پنجره دایره ای سبب می شود تا مشتری به خرید محصول مورد نظر ترغیب شود. به همین دلیل است که امروزه استفاده از پاکت های پنجره دار تا این حد مورد استقبال تولید کنندگان و فروشندگان محصولات قرار گرفته است. این نوع از تبلیغات ذهن و روان مشتری را به خوبی تحت تأثیر خود قرار می دهد و به سمت خرید محصول سوق می دهد.

مراحل ساخت پاکت پنجره دایره ای (۱۲)

مزیت دیگر پاکت پنجره دایره ای قابلیت چاپ و تزئین آن می باشد. این پاکت ‌ها به راحتی قابلیت چاپ دارند که امکان ارائه اطلاعات، برندینگ، و طراحی‌ های مختلف را فراهم می‌ کند. همان طور که در مراحل ساخت پاکت پنجره دایره ای ذکر گردید، مرحله چاپ بر روی رول های سازنده پیش از قرار گرفتن رول درون دستگاه دوخت پاکت پنجره دایره ای می باشد و رول ها پس از چاپ و تثبیت تصاویر گرافیکی بر روی خود به مراحل ساخت بعدی فرستاده می شوند.

مراحل ساخت پاکت پنجره دایره ای (۵)

مزیت دیگر پاکت پنجره دایره ای کاربری چند منظوره آن می باشد. پاکت ‌های پلاستیکی می‌ توانند برای بسته‌ بندی انواع محصولات مانند مواد خوراکی، لوازم بهداشتی، لوازم الکترونیکی و غیره به کار روند، که این ویژگی آن ها را به یک ابزار چند منظوره و کارآمد تبدیل می‌ کند. این نوع بسته‌ بندی می‌ تواند به افزایش فروش محصولات کمک کند زیرا مشتریان بیشتری را به جذب و خرید محصول ترغیب می‌ کند.

مورد دیگری که باید در فهرست مزایای استفاده از پاکت پنجره دایره ای گنجاند، قابلیت تمیز شوندگی آن می باشد. لکه ها بر روی این جنس از پاکت نمی نشینند و در صورت مشاهده به سادگی پاک می شوند. برخلاف بسیاری از پاکت های کاغذی که لکه به سرعت جذب پاکت شده و امکان حذف آن را غیر ممکن می نماید. پاکت های پنجره دایره ای به راحتی قابل تمیزکاری هستند و می‌ توانند در شرایط آلوده که نیاز به تمیزی و شستشو دارند، استفاده شوند.

پاکت های پنجره دایره ای می‌ توانند در شرایط مختلفی مانند قفسه های بیرون فروشگاه ها در فضاهای باز مورد استفاده قرار گیرند که این ویژگی به دلیل مقاومت پاکت پنجره دایره ای در برابر شرایط مختلف محیطی و مقاومت در برابر نور، رطوبت، گرد و غبار و سایر فرساینده های محیطی می باشد.

مراحل ساخت پاکت پنجره دایره ای (۶)

چاپ بر روی پاکت پنجره دایره ای

طرح و نقش چاپ شده بر روی پاکت های پنجره دایره ای شاید نخستین وجهه ای از این پاکت های بسته بندی است که مورد توجه مصرف کنندگان قرار می گیرد. رنگ بندی‌ های جذاب با غلظت رنگ بالا بر روی پاکت های پنجره دایره ای می‌ توانند توجه مشتریان را جلب کنند و آنها را به سوی خود بکشند. قرار گرفتن در تیررس نگاه مشتری یکی از اصول ابتدایی بازاریابی و تبلیغ می باشد.

همچنین هویت بصری و نمایه های تولید کننده و یا فروشنده موجب تمایز محصول با سایر محصولات مشابه می گردد. انتخاب رنگ ‌های منحصر به فرد و معنادار برای مجموعه ارائه دهنده محصول و به کار بردن آن در پاکت های پنجره دایره ای، می‌ تواند به شناخت برند کمک کند تا از رقبا تفاوت پیدا کند و شناخته شود.

مراحل ساخت پاکت پنجره دایره ای (۱۱)

یکی از کاربردهای رنگ بندی و نقوش گرافیکی بر روی پاکت های پنجره دایره ای می تواند جهت انتقال پیام و تحت تأثیر قرار دادن هیجانات و احساسات مشتری باشد. به طور مثال رنگ های گرم و اشتها آور بهترین انتخاب برای فروش مواد خوراکی هستند و یا استفاده از رنگ های زرد، طلایی و مواردی از این دست برای فروش اکسسوری و تزئینات انتخاب شایسته ای می باشد. این هوشمندی فروشندگان محصولات می باشد که رنگ مناسبی را برای بسته بندی محصولات خود استفاده نمایند. این مجموعه تنوع رنگی بالایی داشته و پاکت های مورد نظر را با بهترین کیفیت چاپ آماده می سازد.

مراحل ساخت پاکت پنجره دایره ای (۷)

تصاویر گرافیکی زیبا و هماهنگ با محتوای درون بسته بندی بر روی پاکت های پنجره دایره ای، می‌ تواند به جذابیت های بصری محصول کمک کند و فروش را افزایش دهد. به طور کلی باید این را در نظر گرفت که پاکت بسته بندی یک محصول ویترین آن بوده و در نخستین نگاه می تواند مشتری را به قلاب خود درگیر کند.

همچنین می توان با درج اطلاعاتی بر روی پاکت های پنجره دایره ای محتوای بسته بندی را به مشتری معرفی نمود.این اطلاعات می تواند بسیار متنوع باشد. از راه های ارتباطی گرفته تا آدرس صفحات اجتماعی محصول و پیام های تبلیغاتی که معرف تولید کنندگان خود هستند، می توانند بر روی پاکت های پنجره دایره ای ثبت شوند.

باید این نکته را در نظر گرفت که تصاویر گرافیکی و اطلاعات چاپ شده بر روی پاکت های پنجره دایره ای  باید با بازار مخاطب هماهنگی و انطباق داشته باشد. انتخاب رنگ ‌های مناسب، تصاویر مرتبط، اطلاعات به جا و به اندازه که نه زائد و نه ناکافی باشد، می‌ تواند با نیازها و سلیقه ‌های بازار مخاطب هماهنگ گردد. به طور مثال قرار دادن جدول ارزش غذایی بر روی بسته بندی محصولات خوراکی یکی از مطلوب ترین نوع اطلاعات می باشد که به خواست متقاضی بر روی پاکت های پنجره دایره ای درج می گردد.

مراحل ساخت پاکت پنجره دایره ای (۹)

قیمت پاکت های پنجره دایره ای

قیمت پاکت های پنجره دایره ای تابع عوامل متعددی می باشد. نخست آنکه باید ابعاد این پاکت ها در نظر گرفته شود. هرچه پاکت های پنجره دایره ای طول و عرض بیشتری داشته باشند، قیمت بیشتری نیز خواهند داشت. همچنین میزان و مقیاس سفارش نیز بسیار تعیین کننده است. به طور معمول به هر میزان که تعداد سفارش افزایش پیدا کند، تخفیفاتی برای سفارش دهندگا در نظر گرفته می شود.

مورد دیگری که در قیمت پاکت های پنجره دایره ای نقش دارد، طرح و نقش چاپ شده بر روی این محصولات می باشد. هر چه مساحت طرح گرافیکی و اطلاعات قابل درج وسیع تر باشد، مصرف رنگ بیشتری دارد و بدیهی است که هزینه تولید آن افزایش پیدا می کند. حمل و نقل این پاکت ها و مسافتی که قرار است طی نمایند نیز می تواند از عوامل مؤثر بر قیمت پاکت پنجره دایره ای باشد.

مراحل ساخت پاکت پنجره دایره ای (۱۰)

در این مجموعه پاکت پنجره دایره ای با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه و با بهترین کیفیت تولید می گردد و با قیمتی مقرون به صرفه در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با همکاران ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید تا پاکت های خود را در محل مورد نظر و در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *