نوع باکس پوچ

پاکت باکس پوچ متالایز

پاکت باکس پوچ متالایز

بسته بندی محصولات با پاکت باکس پوچ متالایز به دلیل خواص منحصر به فرد و طیف گسترده ای از کاربردها محبوبیت فزاینده ای پیدا کرده است، به طوری که پاکت های باکس پوچ متالایز گزینه های بسته بندی انعطاف پذیری هستند که از فیلم های پلاستیکی پوشیده شده با لایه نازکی از فلز متالایز ساخته شده اند که این فرایند متالیزاسیون باعث افزایش خواص بازدارنده پاکت می شود و آن را به یک محافظ عالی در برابر آلاینده های خارجی تبدیل می کند.

در مغازه های سوپرمارکت، نوع بسته بندی تعیین می کند که کدام محصول توجه مصرف کننده را جلب می کند؛ بنابراین در میان گزینه‌ های بسته‌بندی مختلف، پاکت باکس پوچ متالایز به دلیل طراحی متمایز عمودی خود برجسته هستند؛ چرا که این طراحی مناسب، فضای قفسه را به حداکثر می رساند و دید بهتری را ارائه می دهد و به محصولات اجازه می دهد تا خود را متمایز کنند.

علاوه بر این، انعطاف پذیری این پاکت های باکس پوچ متالایز برای گنجاندن برند و مزایای عملکردی آنها، مانند قابلیت آب بندی مجدد، آنها را به عنوان یک انتخاب بسته بندی ترجیحی قرار می دهد. مصرف کنندگان انتظار دارند که تنقلات آنها طعم و کیفیت کلی را از زمان تولید تا زمان مصرف حفظ کنند.

بنابراین پاکت های باکس پوچ متالایز برای حفظ یکپارچگی و تازگی محصولاتی که در خود نگهداری می کنند، طراحی شده اند؛ چرا که این پاکت ها معمولاً دارای لایه های مانعی برای مقاومت در برابر رطوبت، اکسیژن، نور و حتی بوهای خاص هستند.

پاکت های باکس پوچ متالایز ما حضور برند را تقویت می کند، مصرف کنندگان را با طراحی های زیبا و جذاب درگیر می کند و تضمین می کند که محصولات نه تنها در قفسه ها باقی نمی مانند، بلکه راه خود را به خانه های مصرف کنندگان باز می کنند؛ بنابراین ترکیب طراحی عمودی و انعطاف‌پذیری در طراحی و قابلیت‌های چاپ پاکت های باکس پوچ متالایز ما، دارای مزیت عالی در بازار است.

انواع پاکت های متالایز

۱٫ پاکت های ایستاده متالایز: این پاکت ها به دلیل خاصیت بازدارندگی عالی خود در برابر نور، اکسیژن و رطوبت شناخته شده اند و برای محصولاتی که در معرض این عناصر قرار می گیرند، بسیار ایده آل هستند، به علاوه آنها سبک وزن، جذاب و ماندگاری طولانی برای محصولات مختلف دارند.

۲٫ پاکت های تخت متالایز: این پاکت ها دارای قابلیت مسطح هستند، به طوری که آنها قابلیت ذخیره سازی و انباشتگی را بهینه می کنند؛ بنابراین آنها برای ذخیره سازی ساده مناسب هستند و فضای کمتری را در انبارها یا قفسه های خرده فروشی اشغال می کنند.

ویژگی های پاکت باکس پوچ متالایز

پاکت های باکس پوچ متالایز ما، راه حل های بسته بندی انعطاف پذیری هستند که به گونه ای تولید می شوند که بر روی پایه خود ایستاده باشند و یک نمایش عمودی را ارائه دهند، به علاوه این پاکت ها از لایه متالایز ساخته شده اند که به آن‌ها استحکام بالایی می دهد و محافظت خوبی در برابر نشتی دارند و گاهی اوقات حتی مقاومت زیادی در برابر اشعه ماوراء بنفش دارند.

به طوری که ضمن ایجاد انعطاف پذیری، محصول در پاکت باکس پوچ متالایز تازه باقی می ماند. ویژگی متمایز پاکت های باکس پوچ متالایز ما، قسمت پایینی آن است که به آن اجازه می دهد به تنهایی بایستد، همچنین بیشتر پاکت باکس پوچ متالایز ما، دارای گزینه‌های قابل بسته شدن مجدد مانند قفل‌های زیپ دار برای باز و بسته شدن هستند و این تضمین می کند که محتویات حتی پس از باز شدن پاکت، تازه باقی می ماند.

بسته به نوع محصول، برخی از پاکت های باکس پوچ متالایز ما، دارای بریدگی های پارگی برای باز شدن آسان است، یکی دیگر از ویژگی های پاکت باکس پوچ متالایز ما، قابلیت شخصی سازی بالای آن ها است، به طوری که می توانیم این پاکت باکس پوچ متالایز را به صورت پنجره دار شفاف تولید کنیم که به مصرف کنندگان اجازه می دهد محصول را در داخل آن ببینند.

پاکت باکس پوچ متالایز ما، از نظر اندازه، شکل و عملکرد تطبیق پذیری دارند، به طوری که آنها را می توان با توجه به انواع و اندازه های مختلف محصول سفارشی کرد و طیف گسترده ای از صنایع مانند غذا و نوشیدنی، غذای حیوانات خانگی، محصولات مراقبت شخصی، پاک کننده های خانگی و غیره از این نوع پاکت، اسفاده می کنند.

پاکت باکس پوچ متالایز ما می‌تواند ویژگی‌های خاصی مانند دهانه‌ها، دستگیره‌ها یا قلاب‌هایی برای نمایشگرهای آویزان داشته باشند که امکان انتخاب‌های همه کاره را فراهم می‌کند، به طوری که سازگاری آنها باعث می شود پاکت باکس پوچ متالایز تولید شده توسط ما برای محیط های مختلف خرده فروشی، از جمله تجارت الکترونیک، فروشگاه ها و رویدادهای تبلیغاتی مناسب باشند.

ابعاد و اندازه پاکت متالایز

ابعاد پاکت باکس پوچ متالایز، بسته به محتویات بسته بندی و نیازهای خاص خریدار می تواند متفاوت باشد، به طوری که اندازه پاکت باکس پوچ متالایز بر اساس عواملی مانند نوع و مقدار محصول و سازگاری با دستگاه پر کن بسته بندی تعیین می شود. از آنجایی که اندازه پاکت باکس پوچ متالایز ثابت نیست، ضروری است که نیازهای خاص بسته بندی و فرایند پر کردن را در نظر بگیرید.

به عنوان مثال اگر محتویات بسته بندی پودر قهوه یا دانه های کوچک مانند حبوبات باشد، ممکن است اندازه استاندارد مناسب باشد، با این حال برای مقادیر بیشتر با انواع مختلف محتویات، ابعاد و اندازه سفارشی مورد نیاز است. پاکت های باکس پوچ متالایز ما، در اندازه ها و شکل های مختلف موجود هستند که پیدا کردن مناسب برای محصول شما را آسان تر می کند؛ چرا که در نظر گرفتن ابعاد و وزن محصول ضروری است تا اطمینان حاصل شود که پاکت می تواند محتویات لازم را، در خود جای دهد.

اندازه استاندارد پاکت باکس پوچ

۲۸  گرم ۱۰۰ گرم ۲۵۰ گرم ۱ کیلوگرم
۴۰ گرم ۱۲۰ گرم ۳۰۰ گرم ½ کیلوگرم
۵۰ گرم ۱۴۰ گرم ۴۰۰ گرم ۲ کیلوگرم
۶۰ گرم ۱۵۰ گرم ۵۰۰ گرم ۳ کیلوگرم
۷۰ گرم ۲۰۰ گرم ۶۰۰ گرم ابعاد سفارشی

در همین راستا فروشگاه پاکت نگارین به خریداران توصیه می کند قبل از خرید پاکت های باکس پوچ متالایز، با کارشناسان ما در ارتباط باشند و در مورد نیازهای بسته بندی خاص خود، با آنها مشورت کنند و ابعاد و اندازه سفارشی را بر اساس نیازهای منحصر به فرد خود، از ما دریافت کنید.

پاکت های باکس پوچ ما، از لایه متالایز ساخته شده اند و بنابراین مانعی ایجاد می کند که از محصولات غذایی شما در برابر نور UVA و UVB، اکسیژن و رطوبت محافظت می کند، پاکت های باکس پوچ متالایز برای افزایش ماندگاری محصول غذایی بسته بندی شده شما ایده آل هستند. به طوری که از قهوه آسیاب شده، انواع پودرها، آجیل، ادویه، چای و موارد دیگر به خوبی محافظت می کنند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد پاکت باکس پوچ متالایز سفارشی خود، از صفحه خدمات طراحی سفارشی ما دیدن کنید و یا همین امروز با ما تماس بگیرید و با قسمت خدمات مشتری ما برای دریافت قیمت صحبت کنید. فروشگاه پاکت نگارین طیف گسترده ای از پاکت های باکس پوچ متالایز برای بسته بندی مواد غذایی را ارائه می دهد. با ما تماس بگیرید و با کارشناسان بسته بندی ما ملاقات کنید تا در مورد طیف کامل راه حل های بسته بندی مواد غذایی ما، بیشتر بدانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *