پاکت سه طرف دوخت

پاکت شفاف سه طرف دوخت

پاکت شفاف سه طرف دوخت

پاکت شفاف سه طرف دوخت

یکی از جدید ترین نوع بسته بندی برای مواد غذایی ، بسته بندی های صنعتی و سایر محصولات. پاکت سه طرف دوخت شفاف است که دارای انواع ته کاست ، بغل کاست ، وکیوم ، زیپدار و غیره است. مزیت های پاکت های شفاف وکیوم این است که موجب افزایش زمان ماندگاری محصولات و مانع نفوذ هوا به مواد غذایی می شوند.

انواع پاکت های شفاف سه طرف دوخت

– پاکت دو رو متالایز
– پاکت دو رو شفاف
– پاکت یک طرف متالایز
– پاکت یک طرف شفاف
– پاکت دورو آلومینیوم

مزایای پاکت شفاف سه طرف دوخت

پاکت های شفاف سه طرف دوخت، در صنایع و شرکت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این پاکت ها از سه طرف دوخته و بسته می شوند و از طرف دیگر باز می شوند. فناوری های جدید برای مواد بسته بندی پاکت های شفاف سه طرف دوخت، هستند. مزایای زیادی برای محیط زیست، فروشندگان و خریداران دارند.

قیمت عمده پاکت های شفاف سه طرف دوخت، در مجموعه ما بسیار مناسب و به صرفه می باشد. ما یک فروشگاه تخصصی در زمینه تولید و چاپ انواع پاکت های شفاف سه طرف دوخت هستیم. این پاکت ها در دو نوع وکیوم شده و ساده تولید می شود. این پاکت های شفاف در فرآورده های پروتئینی (مرغ، میگو، سوسیس و کالباس) ترشی و آلو خشک، انواع دارو و تجهیزات پزشکی و پوشاک، مورد استفاده قرار می گیرند.

کیفیت پاکت شفاف سه طرف دوخت

با توجه به تولید باکیفیت پاکت های شفاف سه طرف دوخت که در مجموعه ما انجام می شود. ما انواع پاکت ها، را ۳۰ روز تضمین می کنیم. پاکت های شفاف سه طرف دوخت. قابل استفاده به طور گسترده توسط بازرگانان بسته بندی مواد غذایی برای بسته بندی مواد آشپزخانه، تنقلات، گیاهان، ادویه، غذا، قهوه، لوبیا، چای، آجیل، گل های خشک، میوه های خشک، آب نبات، کوکی و غیره استفاده می شود که برای مایحتاج روزانه و غیره لازم است.

پاکت های شفاف سه طرف دوخت، مواد غذایی را در برابر بو و رطوبت محافظت می کند. باعث می شود. نیز پاکت ها برای نگهداری طولانی مدت مواد غذایی مناسب باشند. این پاکت های شفاف سه طرف دوخت، دارای بسته بندی ایمن هستند. اقلام را، برای مدت طولانی در شرایط اولیه خود نگه می دارند. باعث می شود در صنایع غذایی و شیرینی سازی تقاضای زیادی داشته باشند. همچنین پاکت شفاف سه طرف دوخت، قابل استفاده مجدد است. این پاکت ها از هر دو طرف شفاف هستند که به شما کمک می کند. محصول شما به وضوح برای مشتریان شما قابل مشاهده باشد.

انواع پاکت شفاف سه طرف دوخت شامل

– پاکت سه طرف دوخت شفاف
– پاکت سه طرف دوخت فلزی
– پاکت سه طرف دوخت ساده
– پاکت سه طرف زیپ دار

موارد استفاده از انواع پاکت شفاف سه طرف دوخت

– برای بسته بندی مواد غذایی و محصولات پروتئینی وکیوم مانند : ماهی و میگو، پاکت سه طرفه سوسیس و کالباس
– پاکت سه طرف دوخت برای نگهداری لوازم آرایشی و بهداشتی مانند: پودر دکلره و مایع، رنگ مو
– برای محصولات دیگری مانند: ترشی و سبزیجات، آلو، تخمه، سموم دفع آفات و هر محصول دیگر
– پاکت سه طرف دوخت با دسته آویزان برای نگهداری در دست، برای فروشگاه های پوشاک و خرده فروشی های میوه و سبزیجات

مشخصات پاکت شفاف سه طرف دوخت

– تولید شده در تمامی ابعاد و ضخامت ها
– تولید با تمام مواد اولیه کاغذ، پلاستیک، متالایز و OPP

به طور کلی از پاکت شفاف سه طرف دوخت، برای بسته بندی استفاده می شود و این امر، دو نقش مهم در بازار ایجاد می کند :
– بسته بندی و نگهداری کالا
– معرفی بیشتر و بهتر محصولات و جذب و ترغیب مخاطب به خرید (برای عرضه و رقابت بهتر در بازار)

مواد تولید شده در پاکت شفاف سه طرف دوخت

صنایع بسته بندی که نیاز به بسته بندی بادوام و ظرفیت تحمل وزن بالا، دارند از پاکت شفاف سه طرف دوخت، استفاده می کنند. بنابراین برای پاکت های بسته بندی پلاستیکی شفاف، به دلیل نیاز به استحکام بالاتر، از لمینت OPP استفاده می شود. همچنین به صورت براق از داخل، چاپ می شود که با مواد داخل تداخلی نداشته باشد.

امروزه بسته بندی گوشت و طیور نیازمند پاکت های شفاف سه طرف دوخت است، تا از نفوذ هوا و میکروب ها به داخل آنها جلوگیری شود. این پاکت های شفاف سه طرف دوخت، از جمله پاکت های باکیفیت و وکیوم هستند. با مواد جدیدی مانند پلی اتیلن، پلی استر و لمینت با استفاده از دستگاه های جدید و به روز، در مجموعه ما تولید می شوند.

همچنین ما می توانیم از انواع مواد اولیه نایلون و کاغذ برای تولید پاکت شفاف سه طرف دوخت، استفاده کنیم که بستگی به سفارش مشتریان دارد. همچنین مجموعه ما، هر نوع چاپ با هر تعداد رنگی را با بالاترین کیفیت ممکن، به صورت تضمینی به مشتریان ارئه می کند. برای دریافت قیمت چاپ روی پاکت شفاف سه طرف دوخت، تنها کافیست تصویر مورد نظر را برای مشاوران ما ارسال کنید. تا در سریع ترین زمان ممکن، قیمت را به شما اعلام کنند.

نوشته های مشابه