پاکت ایستاده

پاکت ایستاده کرافت

پاکت ایستاده کرافت

پاکت ایستاده کرافت

پاکت های کرافت که برای بسته بندی بکار می روند، برای اینکه بتوانند بصورت پاکت ایستاده کرافت قرار بگیرند باید دارای کاست باشند و کاست که در ته پاکت قرار دارد موجب می شود پاکت روی قفسه فروشگاه به شکلی زیبا بایستد. این پاکت ها را می توان به شکل های مختلف تولید کرد و پاکت ته کاست، پاکت بغل کاست و پاکت سه طرف کاست انواع مختلف پاکت ایستاده کرافت هستند. پاکت ایستاده کرافت ته کاست فقط در قسمت پایین خود دارای یک کاست است.

پاکت ایستاده کرافت ته کاست دارای کاست در قسمت ته پاکت می باشد که هم حجم پاکت را افزایش می دهد و هم ایستایی پاکت را تقویت می کند. اگر نیاز به حجم بیشتری داشته باشید می توانید از پاکت ایستاده کرافت بغل کاست استفاده کنید که اطراف خود نیز دارای کاست باشد. اگر پاکت در قسمت زیرین و بغل ها دارای کاست باشد، پاکت ایستاده کرافت سه طرف کاست نامیده می شود. که نسبت به بقیه ی پاکت ها دارای گنجایش بیشتری می باشد. پاکت ایستاده کرافت طیف گسترده ای از کاربرد را دارد. با زیپ کیپ و مهر و موم دهانه، پاکت ایستاده کرافت برای بسته بندی، نگهداری مواد غذایی مانند میوه های آجیلی، آب نبات، کلوچه ها، برگ چای، غذاهای خشک، تنقلات و غیره مناسب هستند.

محافظت از سلامت مواد غذایی از وظایف پاکت ایستاده کرافت  است. پاکت ایستاده کرافت ساخته شده از کاغذ کرافت و طرح فویل خط‌دار، هیچ آسیبی به سلامت یا طبیعت افراد وارد نمی‌کند. کیسه کرافت در بیرون، لایه‌بندی شده با فویل در داخل کیسه از اقلام در برابر رطوبت، گاز و بو محافظت می‌کند و طراوت را در آن حفظ می‌کند. به لطف زیپ روی پاکت ایستاده کرافت قابل درزگیری، می‌توانید به همان میزان یا کمتر از هر چیزی که در داخل آن است، بدون تازگی استفاده کنید. از پاکت ایستاده کرافت برای حمل غذا در کمپینگ و پیاده روی یا به عنوان پاکت ناهار برای بردن غذا به محل کار یا مدرسه استفاده کنید.

زیپ کیپ قابل بسته شدن است، بنابراین می توانید بارها و بارها از آن استفاده کنید. همچنین در پاکت ایستاده کرافت  بریدگی قابل آب‌بندی مجدد حرارتی برای باز کردن آسان قرار می گیرد. مواد مانع ضخیم از اقلام در برابر رطوبت و بو محافظت می‌کند. جهت اطلاع از قیمت انواع پاکت ها به همراه مشخصات، جنس، ابعاد، و تعداد در هر کیلوگرم با شماره های درج شده درسایت تماس حاصل فرمایید.

نوشته های مشابه