پاکت چند لایه

پاکت سه لایه

پاکت سه لایه

پاکت سه لایه

پاکت های کاغذی کرافت، لمینت و پلاستیکی، سنگ بنای نیازهای بسته بندی. بسیاری از مشاغل هستند که راه حلی عملی، اقتصادی و سازگار با محیط زیست ارائه می دهند. پاکت های سه لایه کاغذی کرافت، نقش مهمی در صنعت بسته بندی مواد غذایی دارند. آنها به دلیل هزینه کم و سازگاری با محیط زیست تطبیق پذیری همه جانبه ای دارند و می توانند به وفور در دسترس مشتریان قرار گیرند.

شما می توانید نام تجاری و برند خود را در روی پاکت ایستاده سه لایه قرار دهید. ظاهر و احساس کیفیت بسته بندی خود را به طور کلی تقویت کنید. ما می‌توانیم یک راه‌حل چاپ سفارشی برای اکثر پاکت های سه لایه ارائه دهیم. پاکت های سه لایه ارائه شده توسط ما، معمولا به صورت پاکت های کرافت و لمینت، قابل ارائه است.

کیفیت پاکت سه لایه

طیف متنوعی از پاکت های سه لایه کاغذی ما، شامل کرافت و لمینت محبوبیت بالایی دارد. به طور مدرن، برای بسته بندی محصولات غذایی خوش طعم، کیک و ساندویچ های تازه استفاده می شود. یکی دیگر از انواع پاکت های سه لایه کاغذی ما، پاکت های سه لایه روغنی، هستند. اغلب می توان آنها را برای استفاده مواد خمیری و کیک استفاده کرد. زیرا از نشتی جلوگیری می کند، گرما و چربی را حفظ می کند. پاکت سه لایه کرافت، از کاغذ کرافت تهیه می شود. چند لایه بودن آن باعث استحکام و دوام پاکت می شود.

حاوی هیچ گونه مواد شیمیایی نیستند، طعم یا بوی خاصی ندارند و با محیط زیست سازگار هستند. همچنین پاکت سه لایه لمینت دار، از لایه لمینت برای استحکام پاکت استفاده می شود. همچنین برای چاپ نوشته روی پاکت، مناسب هستند. از این پاکت های سه لایه می توان به عنوان ثبت برند و تبلیغات برای محصول خود، استفاده کرد.

مجموعه ما، برای افزایش استحکام این پاکت سه لایه، یک لایه پلی پروپیلن روی کاغذ کرافت، قرار می دهد. همچنین با توجه به نوع سفارش مشتری ما می توانیم لایه های کاغذ کرافت را تا ۶ عدد افزایش دهیم. می توانیم از از پاکت سه لایه، برای بسته بندی مواد اولیه مانند آجیل، غذا، دارو استفاده کنیم. آنها جایگزین مناسبی برای پاکت های پلاستیکی در سوپرمارکت ها، قنادی ها و سایر فروشگاه ها هستند.

انواع پاکت سه لایه، ارائه شده توسط پاکت نگارین

– پاکت سه لایه کرافت ساده (بدون دسته) : قسمت رویی این پاکت، زیپ ندارد و باز است و در سایز های متنوعی تولید می شود.

– پاکت سه لایه کرافت زیپ دار پنجره ای : برای بسته بندی آجیل، حبوبات، چای، قهوه و سایر مواد خشک مناسب است. مجموعه ما، این پاکت ها را می تواند به صورت لانه زنبوری، ساده و یا طرح دار چاپ و تولید کند.

– پاکت سه لایه کرافت ایستاده : برای بسته بندی انواع قهوه، چای، آجیل و حبوبات کاربرد دارد. مهم ترین هدف استفاده از این پاکت های سه لایه شفاف ایستاده، دیدن محتویات داخل بسته بندی است.

– پاکت سه لایه لمینت ساده و دسته پانچ : این پاکت های سه لایه کاغذی، به دلیل استفاده از لمینت در آنها، ضد آب هستند و دارای یک لایه محافظ چند لایه برای جلوگیری از ورود و خروج آب و روغن می باشد. پاکت های لمینت برای بسته بندی آجیل و مواد غذایی مناسب هستند. همچنین از این پاکت ها برای تبلبغات محصول نیز استفاده می شود.

ویژگی های پاکت سه لایه

– نوع کاربرد : مواد غذایی
– ویژگی : مقاومت در برابر رطوبت و نشتی و قابل بازیافت
– مواد تشکیل دهنده : مواد چند لایه
– شکل : پاکت ته کاست دار

مشخصات فنی پاکت سه لایه

– مواد چند لایه شامل : PA /PE /PET/OPP
– نوع زیپ استفاده شده : PET /PE Velcro
– ضخامت پاکت : با توجه به درخواست مشتری، از ۰٫۲ میلی متر تا ۲ میلی متر
– اندازه : همه اندازه ها به صورت سفارشی قابل انجام است
– موارد سفارشی : رنگ ها، آرم، نام تجاری، اندازه ها، چاپ، اشکال، و غیره
– منطقه چاپ : با توجه به درخواست مشتری، تمام یا قسمتی از پاکت، سفارش چاپ انجام می شود
– نوع چاپ : چاپ دیجیتال از ۱ تا ۸ رنگ
– به طور گسترده در انواع بسته بندی محصولات استفاده می شود و دارای عملکرد ضد رطوبت، ضد گرد و غبار، ضد آب و غیره است
– پلاستیک ایمن برای مواد غذایی با ضخامت استاندارد

شما می توانید با توجه به نیاز خود، انواع مختلف پاکت های سه لایه کرافت و لمینت را از مجموعه ما سفارش دهید. در صورت نیاز به چاپ بسته بندی و طراحی پاکت های سه لایه، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. مجموعه ما با داشتن دستگاه های چاپ پیشرفته، قادر به تولید و چاپ بر روی انواع محصولات کاغذی، می باشد. با خیال راحت سفارش خود را در مجموعه ما انجام دهید! ما ارائه دهنده بهترین کیفیت و مقرون به صرفه ترین قیمت، در صنعت محصولات بسته بندی هستیم.

نوشته های مشابه