پاکت زیپ دار

پاکت زیپدار ایستاده

پاکت زیپدار ایستاده

پاکت زیپدار ایستاده

پاکت زیپدار ایستاده نوعی پاکت جا دار است که در ضلع پایینی خود دارای فضایی تعبیه شده می باشد که به آن کاست می گویند و موجب افزایش حجم پاکت می شود و همچنین به‌ وسیله یک زیپ کیپ که در قسمت بالای پاکت قرار دارد، قابل باز و بسته شدن است. این نوع بسته ‌بندی برای حفظ و نگهداری انواع محصولات، مانند خشکبارها، میوه‌ ها، آجیل، قهوه، چای و موارد دیگر استفاده می شود.

پاکت زیپدار ایستاده، یک بسته بندی محبوب پر فروش به حساب می آید زیرا به دلیل داشتن جلوه بصری مطلوب، خود تبلیغی برای فروش محصول است. این پاکت بسته بندی برخلاف بسته بندی هایی که در پایین دوخت شده اند و قابلیت ایستایی ندارند، در قفسه و یا ویترین فروشگاه به حالت ایستاده، تعادل خود را حفظ می نماید و در تیررس نگاه مشتریان و گذرندگان خواهد بود.

پاکت زیپدار ایستاده

پاکت زیپدار ایستاده

ویژگی های پاکت زیپدار ایستاده

پاکت زیپدار ایستاده دارای خصوصیاتی می باشد که آن را از دیگر بسته بندی ها متمایز می نماید. فضای طراحی شده در کف پاکت نقطه اتکاء آن بر روی سطح می باشد که به آن خاصیت ایستایی می دهد. این ویژگی باعث می شود. پاکت زیپدار ایستاده فضای کمی در کابینت و کمد و قفسه ها اشغال کند زیرا برخلاف بسته بندی های دیگر که از طول بر روی قفسه گذاشته می شوند، این پاکت از عرض بر روی سطح مقطع قرار می گیرد و به همین جهت حمل و انتقال آسانی نیز دارد.

یکی دیگر از برجسته ترین ویژگی های این پاکت وجود زیپ در آن می باشد که به کاربر امکان باز و بسته کردن مکرر و آسان را می ‌دهد. این ویژگی به مصرف ‌کننده اجازه می ‌دهد تا محصول را به مراتب بهتر درون بسته ‌بندی نگه‌ دارد و پس از استفاده مجدداً آن را ببندد، به طوری که تماس محصول با هوا و رطوبت قطع شود و از محتویات داخل پاکت محافظت می کند.

پاکت های زیپدار ایستاده به طور معمول دارای سطح بزرگی برای چاپ طرح گرافیکی هستند. این امکان به تولید کنندگان اجازه می‌ دهد تا بر روی بسته ‌بندی لوگو و نشان برند ها، اطلاعات دقیق محصول، شعارهای تبلیغاتی و هر طرح یا نوشته دیگری که لازم دارند چاپ کنند. این امکان به ترویج  و تبلیغ برند و جذب مشتری در فروشگاه‌ ها کمک می کند.

انواع پاکت زیپدار ایستاده

پاکت زیپدار ایستاده بر اساس مواد اولیه به کار رفته در ساخت آن، طراحی و ساختار دارای انواع متنوعی می باشد که با قیمت های متفاوت بسته به ابعاد و متریال مورد استفاده در آن ها در بازار عرضه می شوند که در ادامه به چند مورد اشاره می گردد. پاکت زیپدار ایستاده شفاف، یکی از به صرفه ترین و اقتصادی ترین انواع این محصول است که به صورت گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. برای تولید کنندگان و فروشندگانی که می خواهند محصولاتشان درون بسته بندی دیده شود تا مشتریان با خیال راحت خرید نمایند و تبلیغی برای فروش محصول باشد، از این نوع استفاده می نمایند و محدودیتی در نوع کالا وجود ندارد. می توان این پاکت ها را در عطاری ها، فروشگاه های تنقلات و … به وفور مشاهده نمود.

پاکت زیپدار ایستاده متالایز یکی دیگر از این محصولات می باشد که به دلیل ظاهر زیبا و درخشانی که دارد، انتخاب بسیاری از تولیدکنندگان و فروشندگان است. پاکت های زیپدار ایستاده متالایز می تواند به صورت یک رو متالایز، یک رو شفاف باشد و یا هر دو سمت آن متالایز باشد. ویژگی این متریال محافظت از محصولات داخلی در برابر نور می باشد زیرا متالایز از ورق های بسیار نازک آلومینیوم ساخته می شود و نور را از خود عبور نمی دهد و منعکس می نماید. برای بسیاری از محصولات که نور می تواند موجب فاسد شدن و تغییر کیفیت آن ها شود از این پاکت های متالایز استفاده می شود. که محصولات خوراکی، پروتئینی، سبزیجات و … شامل آن ها می شوند.

پاکت ایستاده زیپدار کرافت، نوع دیگری از این محصول است که در انواع پنجره دار و ساده در بازار موجود می باشد. پنجره به فضایی اطلاق می شود که در بخشی از فضای بونه پاکت برای مشاهده محصولات داخل پاکت تعبیه می شود و با جداره ای شفاف پوشانده می شود. کرافت نوعی از کاغذ است که کاهی رنگ بوده و قیمت مناسب و به صرفه دارد. این نوع از این محصولات جلوه بصری زیبایی داشته و از پر طرفدارترین انواع می باشد. پاکت زیپدار ایستاده گلاسه نیز نوع دیگری از این پاکت ها است که از ورق گلاسه ساخته شده است که بسیار زیبا بوده و قابلیت چاپ با کیفیت بسیار بالا دارد. کاغذ گلاسه گرماژ بالاتری نسبت به کاغذ کرافت دارد و متراکم تر است و به طور رایج قیمت بالاتری نسبت به کرافت دارد.

قیمت پاکت زیپدار ایستاده

پاکت زیپدار ایستاده در بازار با قیمت های مختلفی به فروش می رسد که این قیمت ها بستگی به تفاوت های این پاکت ها با یکدیگر دارند و به عوامل متعددی بستگی دارند. یکی از ابتدایی ترین فاکترهایی که بر قیمت این پاکت ها اثر می گذارد، ابعاد و اندازه آن ها می باشد.  پاکت های بزرگتر که گنجایش و ظرفیت بیشتری دارند، به طور معمول گرانتر هستند. زیرا مواد بیشتری در ساخت آن ها مورد استفاده قرار گرفته است. نوع مواد اولیه و متریالی که در ساخت این پاکت ها به کار می رود نیز در قیمت آن ها تاثیر دارد. همان طور که اشاره شد برخی از متریال از دیگری گران تر می باشند. به طور مثال قیمت پاکت های زیپدار ایستاده متالایز با انواع شفاف متقاوت است و گران تر است.

اگر پاکت دارای طراحی و چاپ گرافیکی باشد، ممکن است قیمت آن تحت تاثیر قرار گیرد. بسته به اینکه از کدام تکنولوژی در چاپ استفاده شده است، ابعاد طرح گرافیکی چه میزان است، از چند رنگ در چاپ استفاده شده است و موارد دیگر، قیمت این محصولات با یکدیگر متفاوت خواهد بود. در صورتی که طراحی گرافیکی نیز به خدمات اضافه شود، قیمت آن بیشتر خواهد بود.

تعداد سفارش ها نیز به صورت متداول از عواملی است که بر قیمت این پاکت ها اثر می گذارد. به طور معمول با افزایش تعداد سفارش پاکت ها، تخفیفات و امتیازاتی مشمول حال سفترش دهنده می گردد و قیمت پاکت کاهش می ‌یابد. شرکت های مختلف تولید کننده پاکت های زیپدار ایستاده، قیمت های متفاوتی را بسته به میزان کیفیت محصولات خود در نظر می گیرند که قیمت این پاکت ها را از هم متفاوت می نماید. طراحی پاکت زیپدار ایستاده نیز در قیمت آن نقش دارد. به طور مثال ساده بودن یا پنجره دار بودن، وجود کاست در بغل های پاکت یا دوخت شده بودن آن ها بر قیمت این محصولات اثر می گذارد.

نوسانات اقتصادی، موجودی مواد اولیه در بازار، قیمت ارز و شرایط روز از جمله عواملی است که ممکن است بر قیمت این محصولات نیز اثر بگذارد. با این همه این مجموعه برای رعایت حال مشتریان خود، تمامی محصولات خود را با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه ارائه می نماید. تمامی محصولات این مجموعه از مرغوب ترین و با کیفیت ترین متریال و مواد اولیه ساخته شده اند و دوام بالایی دارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش پاکت ایستاده زیپدار با همکاران ما در این مرکز تماس حاصل نمایید تا شما را در انتخاب محصولات و ثبت سفارش راهنمایی نمایند.